Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny selvstændig forhandler ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 2630
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen :)

Jeg er lige startet som Herbalife forhandler, og jeg skal nu til at skaffe kunder. Det skal lige siges at jeg har købt wn slags startpakke, med materialler om alt muligt. Modtagerne er overvægtige i første fase :

Min plan er at skaffe kunder på 3 forskellige måder?`

1. Face-2-face på gaden: Fortælle om produkterne på gaden, eller forhåbentlig skabe interesse for produkterne ved at tilbyde et gratis BMI tjeck på gaden. Synes i dette er en god ide? at field markedsføre??, og kan man få inspiration nogle steder ?

2. Købe Anpart: Jeg har også tænkt på at købe anparter for 500 kr stk, hvor jeg for de 500 kr, får 3-4 personer, der har vist interesse for forskellige annoncer på nettet (som Herbalife har lavet tror jeg nok), og hvor jeg så skal kontakte personerne og lave en kundeprofil over dem, og prøve at lave dem som kunder. Men 500 kr er dyrt hvis man skal købe 2-3 anparter f.eks. :O Nogen bedre ide?

3 Reklamere med annnonce: De annoncer man får fra "Herbalife" som forhandler, henviser til ens egen hjemmeside med et referrensenr, men de er ret grimme, men teksten er ret god. Der står noget med " Vi søger seriøse overvægtige der vil tabe sig bla. bla. bla." :) Da jeg studere, har jeg som mit hovedfag it & kommunikation, hvor vi beskæftiger os med at lave annoncer. Så ved en del om det ;) Men jeg har tænkt mig at lave om på designet og skabe blikfang, så folk bliver opmærksomme på annoncen. Min mit hovedspørgsmål her er så om hvor må jeg sætte sådan en annonce/reklame op. f.eks. på offentlige steder ? Er det da ulovligt f.eks. at sætte en uskyldig annonce op på en station :) ?

Håber i kan hjælpe mig og give mig inspiration  med at komme igang  :) ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:47

1: Nej der er intet være end folk der prøver at pådutte en noget på gaden. Giver mega dåglig omtale

2: Hold dig til dem

3: Du må ik bare sætte den op offentlige steder, men din reklame vil os bare forsvinde i mængden, med mindre du har et unikt budskab folk kan huske.

Og lad nu vær med at prøve at presse familie, venner mm til at købe MLM produkter. Det er MEGA dårlig stil!!!!!

Fra 2630
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:55

tak for dit svar :)

men vil godt høre fra flere, da der nok er mange herinde der er forskellige meninger og erfaringer jeg kan bruge  ;)

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 14:06

Hej Awais,

Det bedste råd du nogen sinde vil få  angående din nyopstartet *forretning*  kommer her.: kom ud af det, med det samme! Det hele er sat op for at tjene penge på dig dvs. forhandleren og den næste række forhandlere du får lokket med på ide'en det er et fup og fidus firma.

læs bla.

http://www.pyramidschemealert.org/psamain/news/herbalifeNWTW_settle.html

Hvis du undersøger nettet for herbalife artikler finder du bunker af den her slags. det er ikke måden at blive rig på, det eneste der vil ske er at du stille og roligt bruger flere og flere penge på ting om 'nye kurser - som du bare er 'nødt' til at tage med til -  'flere/nye produkter' som du bare 'må have' osv. osv. 

Jeg har set flere havne i den her fælde. og jeg lover dig for at du komme til at fortryde det hvis du ikke stopper NU! mens du kan. - jeg er klar over at jeg højst sandsynligt taler for døve ører... men så har jeg da prøvet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 14:24

Hvis en person ville tilbyde mig herbalife produkter, ville jeg uden tøven sparke tosken en over knæet- det er simpelthen for dumt at starte med sådan noget, så se at komme ud af det inden du får en knæskade!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)