|
Vil også være med - Brus - Boblevand - Bastard (både på dansk og engelsk) - Ziller / Siller |
Woop er da et mega godt navn... Også i forbindelse med markedsføring mm...
Debat
|
Vil også være med - Brus - Boblevand - Bastard (både på dansk og engelsk) - Ziller / Siller |
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
|
Woop er da et mega godt navn... Også i forbindelse med markedsføring mm... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
|
Har gransket min hjerne for forslag, og dem jeg kunne komme på var: FuelBubblesMåske skrevet eller stavet på en alternativ måde. Tanken kom i forbindelse med at man skal "tankes op". Har også haft tanker omkring Cult - Trend - Must o.lign. Jeg synes det skal udtrykke noget ungt, men også noget forfriskende/ny energi. Der er flere andre der er kommet med ret gode forslag - jeg kan godt lide: Zoom, Base, Woop, (Sugar) Rush Med venlig hilsen Helle Christensen |
Baze findes allerede og producerer "kopier"/billige udgaver af Bacardis produkter, og mener de har beskyttet ordet Base også. Men hæng mig ik op på det... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
|
Hej Gutter.
hvad med at gøre det lovlig at sig jeg er på SPEED, altså navnet speed, det ville også give lidt opmærksomhed omkring produktet.
Hilsen Krammeren |
|
Hej Da jeg læste dit indlæg, tænkte jeg at du allerede har svaret selv - BRAINSTORM ell. BRAINSTORMER , og til min store overraskelse så jeg at Peter Holmstrand havde nævnt det samme - synes det passer rigtig godt til produktet, det lyder godt, ligger godt på tungen - og passer nok også sammen med effekten af produktet. Håber mit indspark kan bruges. Bendtsen |
|
Wow, det lyder da fedt!! Jeg kom til at tænke på et projekt jeg engang havde i skolen, hvor man skulle lave sin egen sodavand (ikke fysisk, men smag osv., og markedsføring af sodavanden) Jeg husker tydeligt at min sodavand vandt - selvfølgelig - og det var faktisk også en sodavand med cola og alkohol. Navnet på sodavanden forekommer mig stadig utrolig plat, men det var dét alle kunne lide: "Snoola", okay bær over med mig, det var i 7. klasse
Bare lige noget jeg kunne huske.
Held og lykke med sodavanden. Husk at skrive på amino når den er ude.
/ Morten |
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere
|
Hehe jeg er også blevet lidt vild med brainstorm:) Der er dog også en masse andre gode.. |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
|
Musikere tænker nok også tit på hvilket navn der "klinger"... og her er nogle jeg synes er meget fede: The Ting Tings Yeah Yeah Yeahs !!! (udtales: "Ching Ching Ching", mener de er fra canada) Kunne være du skal over i den dur? Eller ganske simpelt bare tage et drengenavn: *Kaj *Oscar Held og lykke med projektet Karma |