Det kræver du finder en, som kan komme fysisk forbi din butik og hjælpe... Det er utroligt svært at hjælpe, uden at kende butikkens indretning, varer, sortimenter, kundegruppe osv...
Det vil nok være det bedste. Men jeg har heller ikke noget imod at køre ud til en rådgiver og snakke om tingene. Jeg har ret godt styr på indretning etc. Det jeg søger er meget gerne én person som har drevet én/flere succesfulde forretninger gennem mange år, som kan give mig noget sparring.
Selvfølgelig kan det lade sig gøre at have et succesfuldt samarbejde med mentor som bor længere væk. Har du prøvet at googleNetværk for Mentor eller Kvindelig iværksætter netværk ? Måske kan du også søge der.
Der er flere muligheder, det er bare at søge på iværksætter og sparring på Google og se hvad der kommer af resultater.
Vi har selv benyttet os af http://www.erhvervssparring.dk/ som har en afdeling i Nordsjælland. Der betalte vi et årligt gebyr, og fik dermed adgang til en mentor med det speciale som vi havde brug for.
Det er guld værd at få en mentor med masser af erfaring indenfor et givent felt....kan kun anbefales.