Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mentor med erfaring indenfor modetøj søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en mentor/rådgiver som kender en masse til detailhandel og modetøj til kvinder og evt. børn.

Jeg er indehaver af en forretning (midtsjælland) og har brug for mere fokus på salg, bruttoavance og dækningsbidrag.

Jeg vil gerne betale dig for din vejledning.

Heidi

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:51

Det kræver du finder en, som kan komme fysisk forbi din butik og hjælpe... Det er utroligt svært at hjælpe, uden at kende butikkens indretning, varer, sortimenter, kundegruppe osv...

Tilmeldt 13. Jun 08
Skrevet kl. 22:19

Det vil nok være det bedste. Men jeg har heller ikke noget imod at køre ud til en rådgiver og snakke om tingene. Jeg har ret godt styr på indretning etc. Det jeg søger er meget gerne én person som har drevet én/flere succesfulde forretninger gennem mange år, som kan give mig noget sparring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:09

Ingen kan give sparring indenfor det med mindre de kender din(e) butik(ker)s indretning... Ellers er det svært at sige hva der kan ændres...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01

Hej Heidi.

Selvfølgelig kan det lade sig gøre at have et succesfuldt samarbejde med mentor som bor længere væk. Har du prøvet at google Netværk for Mentor eller Kvindelig iværksætter netværk ? Måske kan du også søge der.

Held og lykke.

/Glenn

Tilmeldt 13. Jun 08
Skrevet kl. 17:13

Tak Glenn

Det vil jeg prøve.

Heidi

Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 22:27

Hej Heidi

Der er flere muligheder, det er bare at søge på iværksætter og sparring på Google og se hvad der kommer af resultater.

Vi har selv benyttet os af http://www.erhvervssparring.dk/ som har en afdeling i Nordsjælland. Der betalte vi et årligt gebyr, og fik dermed adgang til en mentor med det speciale som vi havde brug for.

Det er guld værd at få en mentor med masser af erfaring indenfor et givent felt....kan kun anbefales.

God fornøjelse med det.

Masser af hilsner, Carsten

Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)