Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om idén.?

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick:

Hvornår bliver SEO arbejdet ødelagt, hvis jeg vælger webshop løsningen først og bagefter detail?
eller hvis jeg vælger en webshop løsninger og bagefter skifter til en ny?

er der nogle webshop leverendører der er at foretrække?

Det med SEO kan du spørge en af eksperterne herinde om, de ved det bedre end jeg. Men det ødelægges i hvertfald hvis du skifter fra det ene shop system til et nyt. (det har intet med detailhandlen at gøre, men din placering på google)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 22:19

Mente også det var, det du hentyde til :) Skulle dog lige være sikker :)

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det arbejde du har lavet bliver ikke ødelagt hvis du har det i tankerne allerede når du overveje at skifte system, det vigtigste er at alle de sider der er indexeret i Google som du skal have øje for at få flyttet på den rigtige måde.

Jeg benytter selv platformen Redpitt -  www.redpitt.com - og teamet har været med til at lave en sollid flytteplan allerede da vi startede planlægningen så Min-mave beholdte de gode placeringer i søgemaskinerne. Derudover er Redpitt ekstremt søgemaskinevenlig - en Amino og sgemaskineekspert Mikkel deMib står bag systemet - så det vil helt klart være et godt sted at starte.

Kontakt dem og hør hvad de kan gøre for dig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:23

Hej Patrick

Send lige en PB - jeg har et par spørgsmål.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 22:28

Pb sendt.

Skal helt klart kigge nærmere på http://www.redpitt.com/ så.

tak for rådet.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:37

Jeg håber du finder den bedste løsning til dit shopsystem Big Smile

Du må lige give mig besked når du er kommet længere, for på Min-mave er der 140.000 unikke besøgende pr. måned, kvinder vel at mærke så måske vil det være en god ide at lave en eller anden form for samarbejde i fremtiden.

Held og lykke med ideen og forretningen - Jeg glæder mig til at se din shop

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 22:47

Mange tak :)

Jamen det kunne være en idé. Især med så mange unikke besøg :)

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:03

Nu kiggede jeg kun et par sider igennem, min koncentrationsevne rækkede ikke længere, så jeg ved ikke om det er blevet spurgt om.

Kan man blive brun igennem det, fordi det er gennemsigtigt? :D

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 23:15

Der er ikke blevet spurgt om dette :)
Og nej tøjet er heldigvis ikke gennemsigtigt :P - Men brun bliver du skam igennem - Så man skal huske solcreme inde under tøjet også :)

Fra Dubai
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:57

Patrick:

Har aftalen på plads, sorry hvis det lød anderledes, men da virksomheden foretrækker at holde lav profil, vil de først selv have deres navn ud, når det hele er oppe og køre og jeg har varerne på plads.

Betyder det med andre ord at de vil have dig til at bestille en kæmpe ordre og så først derefter kan du fortælle forhandlerne i Danmark om dette nye fantastiske, patenterede produkt, som du gerne vil sælge til dem? Hvis ja, så tror jeg der er grund til at være på vagt.

Jeg har googlet lidt efter produktet - det er jo patenteret og uden tvivl meget efterspurgt blandt kvinder - men har til mine overraskelse kun kunne finde frem til et par sites, som jeg personligt ikke synes virker tillidsvækkende:

http://www.tanthrough.com

http://www.no-tan-lines.com

Jeg håber ikke det er via et af disse sites at du har fået eneretten til at sælge produktet i Danmark, for så ender du sikkert med at blive snydt.

Kald mig bare skeptisk, men jeg synes det er mistænkeligt at jeg ikke har kunne finde mere om dette fantastiske produkt. Nettet burde være blevet plasteret til med lovprisninger osv.

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)