Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om idén.?

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick:

Hvor meget skal jeg tillæge til min indkøbspris? Som sagt jeg er jo helt ny i denne branche.

Dvs. snakker vi om at jeg skal tjene 15% på tøjet eller 100%?

Dette er et typisk regnestykke for et agentur og vi tager udgangspunkt i en i-pris på 100 kr:

Indkøbspris 100 kr
Avance 25%  25 kr

Ialt                 125 kr

Retailpris 125 kr x 2,5 (normal faktor i tøjbranchen) = 312,50 kr

Dvs du sætter din Ialt pris lidt højere og laver en Vejl pris på 325 kr

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:08

Patrick:

Hvor meget skal jeg tillæge til min indkøbspris? Som sagt jeg er jo helt ny i denne branche.

Dvs. snakker vi om at jeg skal tjene 15% på tøjet eller 100%?

Dette er et typisk regnestykke for et agentur og vi tager udgangspunkt i en i-pris på 100 kr:

Indkøbspris 100 kr
Avance 25%  25 kr

Ialt                 125 kr

Retailpris 125 kr x 2,5 (normal faktor i tøjbranchen) = 312,50 kr

Dvs du sætter din Ialt pris lidt højere og laver en Vejl pris på 325 kr

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 21:09

Tak for de gode råd.

Har overvejet facebook som retningslinje for produktet og for at se tilslutningen :)

- Nej I har jo alle ret i, at sæsonen slutter her meget snart, og derfor ville jeg også først lancere det i Maj 2010. - Men meget rart at vide hvordan dette skal ske og hvad jeg skal gøre med mere ..

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Dubai
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:10

Patrick:

Kan desværre ikke oplyse firmaets navn på stående fod.
Dette skyldes en aftale jeg har med virksomheden. For før jeg har min kontrakt iorden med firmaet vil de ikke have navnet ud.

Ok. Forstod ellers på dit indlæg at du allerede har en aftale med dem.

Patrick:

Kan godt beskrive selve processen, altså hvordan tøjet fungere hvis dette har interesse.

Ja, det vil jeg gerne høre om.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 21:10

Kan godt være jeg spørger dumt, og det gør jeg :)

Men avancen på de 25% hvad skal det betyde? Huh?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:12

Priser... Jeg tror ikke bare at du skal udregne prisen ud fra dine udgifter. Det er selvfølgelig vigtigt at du får dækket udgifterne, men der er også stor signalværdi i prisen, og du kan både miste kunder på at den er for lav og for høj...
Er den for lav, så tror man måske ikke rigtigt på at det virker, eller det er i hvert fald ikke lige så eksklusivt (undervurder ikke værdien i at føle at man forkæler sig selv med noget lækkert) - og er den for høj, så bliver det en reel beslutning, om man vil bruge pengene på det...

Jeg tror at min prisgrænse ville gå ved 7-800 kr. for en bikini. Hvis det er dyrere, bliver det en større beslutning for mig, og så impulskøber jeg det ikke bare... Men koster det under 7-800 kr., så ville jeg bare købe den på stedet.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 21:12

Har aftalen på plads, sorry hvis det lød anderledes, men da virksomheden foretrækker at holde lav profil, vil de først selv have deres navn ud, når det hele er oppe og køre og jeg har varerne på plads.

Skal nok prøve at skrive en fyldig forklaring lidt senere på hvordan det fungere. (Lover ikke den er 110% lige i øjet men gør mit bedste) :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:14

Patrick:

Tak for de gode råd.

Har overvejet facebook som retningslinje for produktet og for at se tilslutningen :)

- Nej I har jo alle ret i, at sæsonen slutter her meget snart, og derfor ville jeg også først lancere det i Maj 2010. - Men meget rart at vide hvordan dette skal ske og hvad jeg skal gøre med mere ..

De skal ligge i butikkerne senest medio marts... Ellers mister du over 50% af sæsonen...

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 21:14

Tak for det svar.

Ved godt jeg ikke skal beregne priser på hvad folk vil give, men også meget rart at høre, idet jeg skal vide hvor store mine odre skal være før jeg kan presse prisen i bund på leverendøren.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:15

Patrick:

Kan godt være jeg spørger dumt, og det gør jeg :)

Men avancen på de 25% hvad skal det betyde? Huh?

Ja det er det du tjener på at sælge dem ind i butikkerne. Det beløb skal dække dine omkostninger og gerne kunne give dig en løn...

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)