Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om idén.?

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick:

Er godt klar over at jeg ikke kan sidde og vente på at butikkerne kontakter mig.

Men tænkte på at starte stille og roligt ud, allerede inden for de næste 3 måneder "Online" for at se hvordan salget går.

Og så hvis det går rimeligt, så tage kontakt til større detailhandler? Eller ville dette være at gribe det helt forkert an?

Altså butikkerne køber forårsvarer nu... Eller dvs de bestiller det med levering primo/ultime February.

Og hvis du forventer at sælge badetøj i 4. kvartal på det danske marked, vil jeg godt skuffe dig på forhånd, og sige at det er årets værste kvartal at sælge det i. Folk tænker mere i julegaver og nytår end badetøj eller sommerting...

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 20:57

Med hensyn til markedsføringen har jeg del gode idér.

Men mange af idérne kan dog først blive virkelig på varme sommerdage i DK.

Det med at få produkterne retur forstår jeg udemærket godt, og der ville jeg tilbyde ligesom alle andre butikker 14 dages retur ret, dog hvor returfragten betales af mig, så man har mulighed for at prøve det, for som du selv nævner, er det jo vigtigt badetøjet sidder godt på køberen.

Men desværre er det jo dyrt at fremstille og priserne ville jo ikke ligge i bund med H & M badetøj m.m.

Hvor meget ville du selv gide at betale for badetøjet hvis du vidste du havde mulighed for at sende det tilbage med fuld retur ret og portoen betalt hvis ikke det passede.?

Bare så jeg lige har et input med hensyn til prisen..

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Dubai
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:57

Patrick:

Jeg ville høre jeres mening om at sælge sådan et produkt online i DK i første omgang.

Det drejer sig om henholdsvis bikinier + badeshorts til damer og mænd i forskellige designs.

Det smarte ved disse er, at man bliver brun igennem badetøjet, så slut med blege lår, bikini stropper m.m.

Håber at høre respons fra jer.

Det lyder som noget der vil kunne sælge rigtig, rigtig godt. Hvad hedder firmaet der står bag? Vil gerne læse mere om produktet.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 20:58

Til Henrik.

Da jeg er HELT ny i branchen, ved jeg ikke helt hvordan jeg skal få lagt en præcis strategi.

Hvad er der af vigtige faktorer? Og hvad skal jeg være opmærksom på?

Til at starte med regner jeg ikke med den store omsætning, men blot at få spredt budskabet om det pågældende produkt til DK.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 21:01

Kan desværre ikke oplyse firmaets navn på stående fod.
Dette skyldes en aftale jeg har med virksomheden. For før jeg har min kontrakt iorden med firmaet vil de ikke have navnet ud.

Kan godt beskrive selve processen, altså hvordan tøjet fungere hvis dette har interesse.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:02

Patrick:

Hvor meget ville du selv gide at betale for badetøjet hvis du vidste du havde mulighed for at sende det tilbage med fuld retur ret og portoen betalt hvis ikke det passede.?

Bare så jeg lige har et input med hensyn til prisen..

Du skal lave dine vejlpriser ud fra dine indkøbspriser. Husk hvis du sælger som agent/agentur, så er avancen langt fra ligeså høj, som retail... Men du kan ik spørge hva andre vil give, du skal selv fremregne prisen...

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 21:02

Til Trend.
Det har du nok ret i, og derfor skal jeg nok ikke regne med detailhandlerne her og nu. :(

Især fordi jeg først skal modtage alle de produkter jeg regner med at sælge og så se dem igennem, før jeg ved hvilke modeller og designs jeg ønsker ud på marked.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 21:04

Hvor meget skal jeg tillæge til min indkøbspris? Som sagt jeg er jo helt ny i denne branche.

Dvs. snakker vi om at jeg skal tjene 15% på tøjet eller 100%?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:05

Patrick:

Til Trend.
Det har du nok ret i, og derfor skal jeg nok ikke regne med detailhandlerne her og nu. :(

Især fordi jeg først skal modtage alle de produkter jeg regner med at sælge og så se dem igennem, før jeg ved hvilke modeller og designs jeg ønsker ud på marked.

Men du skal snart i kontakt med detailhandlen, ellers glipper du hele forårssæsonen og muligvis os højsæsonen fordi du bliver fravalgt...

Så uden at presse på, så har du mega travlt!!!

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:05

Men tænkte på at starte stille og roligt ud, allerede inden for de næste 3 måneder "Online" for at se hvordan salget går.

Jeg tror at bikini-markedet går i stå her om max 2 måneders tid... Så er højsommeren slut og de fleste er tilbage fra ferie...
Og mon ikke der går mindst en måned eller to før du kan have en fornuftig shop klar med billeder osv? Så jeg tror ikke at du skal bruge salget i månederne derefter som en rettesnor til at se om projektet giver pote...

Men du kan evt. lave nogle markedsundersøgelser? Lige off the top of my head kunne det måske være noget med en gruppe på Facebook, der hedder "Jeg hader også hvide bikini-kanter", hvor folk kan få lov at bitche over hvide kanter. Eller en side på Facebook/Twitter etc., hvor du fortæller om produktet og at man kan få besked, når det kommer på markedet. I begge tilfælde kan du se, hvor mange der melder sig til, og så får du en ide om interessen... ? Der må være en million andre måder at få en ide om markedet, det her var bare lige det første, der faldt mig ind...

Tror i hvert fald ikke at du skal basere det på salg over de næste par måneder - for det er vist omtrent årets lavsæson for badetøj...   Smile

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)