Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 million.

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Risom:

Færøerne er en del af den danske bank pakke og tilbyder indskud i danske kroner... ingen valuta problemer eller krak problemer der...  :)

Jeg fik 7% på de første af mine penge... Men det får man ikke mere desværre :o) rundt 6% på den næste omgang... Så jeg klager ikke!

Hvem dækker et statskrak? Danmark har kun valutareserver nok indtil starten af 2. kvartal 2010. Derefter er kassen tom... Hvem dækker så i tilfælde af, at Danmark går på røven, eller ender i en Island situation?

Læs evt det her http://epn.dk/samfund/article1771974.ece

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ecb

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:

Apropos, så siges det jo at andelsboliger skulle stige gevaldigt i pris. Måske om man skulle tage det op til overvejelse?

Kiggede selv lidt efter andelsboliger i gamle foreninger med lav gæld - du kan godt finde spændende boliger der, absolut.  Men hvis boligmarkedet Skal op, bør der vel være mere potientiale i ejerlejligheder eller ? er der noget jeg ikke har hørt/læst måske ?

mvh

jesper

www.sliknet.dk

 

Andelsboliger dør ud. Det er et levn fra fortiden, nu der ik længere er en reel forskel på en andel og en ejerlejlighed, ud over nogle risiko faktorer.

Så set u fra den vinkel, må der være en kursstigning at hente, men det kommer også i høj grad an på, hvornår markedet stabiliseres, og andelsbolig filosofien aflives...

Lige pt er det dog en gisning om hvornår markedet når bunden, og jeg tvivler på det er sket endnu, da effekterne af fyringer mm endnu ik er set for alvor. Der er mange der er stavnsbundne, og der vil komme en voldsom stigning før eller senere hen på tvangsauktionerne...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer sgu ikke nogen devaulering af dk. ved ikke om i har hørt om erm2?!

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Kiggede selv lidt efter andelsboliger i gamle foreninger med lav gæld - du kan godt finde spændende boliger der, absolut.  Men hvis boligmarkedet Skal op, bør der vel være mere potientiale i ejerlejligheder eller ? er der noget jeg ikke har hørt/læst måske ?

Hvem siger det skal op nu? Synes du ikke lige vi skulle anbringe nogle sikre grunde i portfolioen, før den begynder at stige alt for grusomt? ;)

Men principielt, jo - der vil jeg give dig ret.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

debushatta:

ecb

De kan intet... Går det først galt i Øst Eu + evt Skandinavien, vil en ECB indgriben blot afføde en voldsom inflation, og så røg den 1 mio kr...

Igen alt der har med valuta, at gøre er risikofyldt, hvorimod guld er sikkert, da du stadig vil have dette, hvis det går galt, og det vil også stige med tilsvarende %, som en evt hyperinflation er på...

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

debushatta:

Der kommer sgu ikke nogen devaulering af dk. ved ikke om i har hørt om erm2?!

Tja det er vel et spørgsmål om konkurrenceevne... Som det ser ud nu, så taber DK 100% på alle fronter, hvorfor en devaluering kan blive en tvungen nødvendighed...

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor vil det give høj insflation?

Fra Frederiksberjg
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

ehh... Guldstandarten har været død i mange år... ca. 72... Depresionen i 30'erne slagtede den.... Så det tror jeg ikke bliver et problem...

Jeg forslog heller ikke valuta - faktisk lige det modsatte... Så der har du vist misforstået mig.

Dvs. at i følge dig skal hans horisont på at hente pengene hjem være 20-25 år (hvor verden MÅSKE står og mangler guld) - Hvilket igen var noget jeg prøvede at undgå med mit forslag. Som ikke bandt ham over en meget lang horisont og som gav ham et sikkert afkast. Ikke noget baseret på at verden måske mangler noget om 25 år.

Hvis OP forventer at den danske stat (En af de stater i verden som har klaret sig bedst i krisen) er bankerot om kort tid skal han selvfølgelige ikke forvente at de dækker og så ville guld nok være godt. For så er det meste af europa gået ned også sammen med USA... og så han han da i det mindste sit guld. Hvis man nu ikke tror at verdensøkonomien falder sammen og kapitalismen dør... så synes jeg stadig ikke guld er the way to go.

Kan ikke rigtig se hvad målet har været med dit svar. Hvis jeg har misforstået noget så sig endeligt til.

 www.broncosystems.dk     -     GPS sporings løsninger til erhvervslivet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

RasAlb:

Fashion-Seller:

Kenneth Olav :

Fashion-Seller:

Der er kun en ting der er sikkert og investerer i, i disse tider... Guld og sølv...

Ejendomme kommer til at falde mere i værdi, hvis en devaluering af kronen sker, hvilket meget tyder på...

Så råvarer er vejen frem, og Guld og Sølv er de sikre... Så har man os værdier om 10 år...

Jeg ville bruge min million på at vædde med Fashion-Seller om at der sker en devaluering af kronen. Giver gerne odds 1:100 på at det ikke sker.

Faktisk vil jeg gerne satse 1000 kr, for det er jo et glimrende odds... Er du frisk?

 

 

Jeg er frisk!

1000 kr. på at kronen ikke devalueres!

Hvad er tidshorisonten?

Skriv lige en pm, eller smid din mail. Det er lidt nemmere at få fat på hinanden så..

Sorry overså dit indlæg. Har du pengene i tilfælde af, at jeg får ret? I såfald vil jeg have mit udbetalt i Euro og ik kr...

Tishorisonten er 2 år...

Kan ik sende PB til dig, du har ik aktiveret det. Så du må sende en til mig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)