Ups, fik jeg lige rettet...:)
|
Kan godt lide din ide med domænerne, men en ting er at registerer domæner for 1mio :D men en anden ting er at skrive alt indholdet :D puhaa :D
Debat
Ups, fik jeg lige rettet...:)
|
|
Hvis du ønsker et godt afkast som er sikkert og hvor du har muligheden for at investere i dig selv (Starte nyt firma - ny ide ect) ville jeg tage en højrente konto. Fx i Færøske Bank - De er dækket af bank pakken og jeg har fået RIGTIG gode renter på min "long commitment" konto. Hænger ikke specielt godt sammen - Sikkerhed og valutaspekulation Mvh Jesper
|
|
Færøerne er da dkk de handler med - ikke meget spekulation i det... sorry Christian Tænkte på ISK. Men hvad byder de på indskud på Færøerne ? Mvh Jesper
|
|
Færøerne er en del af den danske bank pakke og tilbyder indskud i danske kroner... ingen valuta problemer eller krak problemer der... :) Jeg fik 7% på de første af mine penge... Men det får man ikke mere desværre :o) rundt 6% på den næste omgang... Så jeg klager ikke! |
www.broncosystems.dk - GPS sporings løsninger til erhvervslivet.
|
Lyder som en rigtig god rente i dagens marked. Men for at komme tilbage til det oprindelige spg., er det kedelige svar jo at sprede risikoen i både aktier, obl. , ejendom og råvarer og valuta. Det kedelige ved ejendom er de høje handelsomkostninger + til tider vanskeligt at få solgt igen, hvis man skulle få brug for pengene i en fart. Hvad med et lille hotel under sydlige himmelstrøg, hvor du kunne underholde gæsterne i poolbaren Mvh. Jesper |
Du kalder det kedeligt, hvor jeg ville kalde alt i med en mulighed for forøgelse af kapital spændende. - sådan er vi heldigvis så forskellige ;) Dog ser jeg stadig din pointe, udover at 1 mil jo nok ikke rækker langt mht. til sydlig hotelinvestering. |
|
Hej Daniel Du kalder det kedeligt, hvor jeg ville kalde alt i med en mulighed for forøgelse af kapital spændende. - sådan er vi heldigvis så forskellige ;) Det tror jeg nu ikke - jeg har arbejdet med investering i 20 år Dog ser jeg stadig din pointe, udover at 1 mil jo nok ikke rækker langt mht. til sydlig hotelinvestering. Jeg kunne godt skaffe dig et hotel ( lille ) i Thailand for 1 mio DKK , hvis du skulle have en liggende du ikke ved hvad du skal bruge til. ...... eller 4-5 små lejligheder , der er billigt og høj livskvalitet i Thailand. Mvh Jesper
|
|
ja men så må afkastet også være mindre end ved aktier?! |