Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 million.

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 20:55

Kan godt lide din ide med domænerne, men en ting er at registerer domæner for 1mio :D men en anden ting er at skrive alt indholdet :D puhaa :D

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:59

Hvis du ønsker et godt afkast som er sikkert og hvor du har muligheden for at investere i dig selv (Starte nyt firma - ny ide ect) ville jeg tage en højrente konto. Fx i Færøske Bank - De er dækket af bank pakken og jeg har fået RIGTIG gode renter på min "long commitment" konto.

Hænger ikke specielt godt sammen - Sikkerhed og valutaspekulation Surprise  ( hvilken rente tilbydes deroppe pt. ? )

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:15

Færøerne er da dkk de handler med - ikke meget spekulation i det... sorry Christian

Tænkte på ISK.

Men hvad byder de på indskud på Færøerne ?

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 21:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville personligt selv investere pengene i Zymio.

Da vi desværre mangler noget start kapital.

Fra Frederiksberjg
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:37

Færøerne er en del af den danske bank pakke og tilbyder indskud i danske kroner... ingen valuta problemer eller krak problemer der...  :)

Jeg fik 7% på de første af mine penge... Men det får man ikke mere desværre :o) rundt 6% på den næste omgang... Så jeg klager ikke!

www.broncosystems.dk     -     GPS sporings løsninger til erhvervslivet.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lyder som en rigtig god rente i dagens marked.Smile

Men for at komme tilbage til det oprindelige spg., er det kedelige svar jo at sprede risikoen i både aktier, obl. , ejendom og råvarer og valuta.

Det kedelige ved ejendom er de høje handelsomkostninger + til tider vanskeligt at få solgt igen, hvis man skulle få brug for pengene i en fart.

Hvad med et lille hotel under sydlige himmelstrøg, hvor du kunne underholde gæsterne i poolbarenStick out tongue

Mvh.

Jesper

www.sliknet.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:13

Jesper Laugesen:

Lyder som en rigtig god rente i dagens marked.Smile

Men for at komme tilbage til det oprindelige spg., er det kedelige svar jo at sprede risikoen i både aktier, obl. , ejendom og råvarer og valuta.

Det kedelige ved ejendom er de høje handelsomkostninger + til tider vanskeligt at få solgt igen, hvis man skulle få brug for pengene i en fart.

Hvad med et lille hotel under sydlige himmelstrøg, hvor du kunne underholde gæsterne i poolbarenStick out tongue

Mvh.

Jesper

www.sliknet.dk

Du kalder det kedeligt, hvor jeg ville kalde alt i med en mulighed for forøgelse af kapital spændende. - sådan er vi heldigvis så forskellige ;)

Dog ser jeg stadig din pointe, udover at 1 mil jo nok ikke rækker langt mht. til sydlig hotelinvestering.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:24

Hej Daniel

Du kalder det kedeligt, hvor jeg ville kalde alt i med en mulighed for forøgelse af kapital spændende. - sådan er vi heldigvis så forskellige ;)

Det tror jeg nu ikke - jeg har arbejdet med investering i 20 år Smile Kedeligt var måske også et forkert ordvalg - traditionelt mere korrekt måske.

Dog ser jeg stadig din pointe, udover at 1 mil jo nok ikke rækker langt mht. til sydlig hotelinvestering.

Jeg kunne godt skaffe dig et hotel ( lille ) i Thailand for 1 mio DKK , hvis du skulle have en liggende du ikke ved hvad du skal bruge til. ...... eller 4-5 små lejligheder , der er billigt og høj livskvalitet i Thailand.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:38

ja men så må afkastet også være mindre end ved aktier?!

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)