Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 million.

Side 2 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er kun en ting der er sikkert og investerer i, i disse tider... Guld og sølv...

Ejendomme kommer til at falde mere i værdi, hvis en devaluering af kronen sker, hvilket meget tyder på...

Så råvarer er vejen frem, og Guld og Sølv er de sikre... Så har man os værdier om 10 år...

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 15:01

Bautik:
Hvorfor risikere alle sine penge på Aktier? Start dog med ejendomme(lejligheder er mit personlige bud), også få boliglånet banket af helvedes til. DET virker og risikoen er minimal.

... Hvis det skulle være fast ejendom ville jeg købe så mange som mulig med størst mulig belåning.. Man kan jo finansiere sin bolig for 2,06% lige nu så renten er minimal.. Når renten på et F5 eller F3 kommer ned omkring 3% omlægger man såigen og laver en rente låsning.. Man kan ikke sidde meget billigere i det og lejlighederne vil give overskud på meget kort tid. Overskuddet kan benyttes til at afbetale lån, eller som jeg ville gøre: Købe flere ejendomme (Aktier :-) )...

Og hvis jeg havde noget friværdi vil jeg belåne det mest muligt til de 2,06% og sætte pengene i enten aktier eller en 5% Obligation.. Næsten ingen sandsynlighed for et tab, og man kommer ud med et pænt + på bundlinien..

Det var vidst alt fra mig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 15:03
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Ejendomme kommer til at falde mere i værdi,

Ja for fanden !!! det er det bedste der er sket for mig i min erhvervs tid!  Fast rente + billige lejligheder at købe og huslejen kan man stadigvæk holde = overskud hurtigt og sikkert.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:03

Jeg ville investere i min egen hjemmeside så den fungeret og købe en lille lejlighed , tror ikke mere , vidste jeg bare bruger løs har jeg ingen penge tilbage til sidste

Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:05

Bautik:

Fashion-Seller:

Ejendomme kommer til at falde mere i værdi,

Ja for fanden !!! det er det bedste der er sket for mig i min erhvervs tid!  Fast rente + billige lejligheder at købe og huslejen kan man stadigvæk holde = overskud hurtigt og sikkert.

Læste du resten af mit indlæg, eller ville du bare lige tage det positive ud?

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:05

Bautik:

http://da.wikipedia.org/wiki/Generisk_topdom%C3%A6ne

Det kan give en kort beskrivelse

Nu ikke top-domæner jeg mente, men blot normale domænenavne. Men generisk mener jeg blot det er normalt ord, som f.eks. ure. Cybercity har lige solgt ud af en lang række af deres generiske domæner, som f.ek.s vvs.dk.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:06

Zacho:

Bautik:
Hvorfor risikere alle sine penge på Aktier? Start dog med ejendomme(lejligheder er mit personlige bud), også få boliglånet banket af helvedes til. DET virker og risikoen er minimal.

... Hvis det skulle være fast ejendom ville jeg købe så mange som mulig med størst mulig belåning.. Man kan jo finansiere sin bolig for 2,06% lige nu så renten er minimal.. Når renten på et F5 eller F3 kommer ned omkring 3% omlægger man såigen og laver en rente låsning.. Man kan ikke sidde meget billigere i det og lejlighederne vil give overskud på meget kort tid. Overskuddet kan benyttes til at afbetale lån, eller som jeg ville gøre: Købe flere ejendomme (Aktier :-) )...

Og hvis jeg havde noget friværdi vil jeg belåne det mest muligt til de 2,06% og sætte pengene i enten aktier eller en 5% Obligation.. Næsten ingen sandsynlighed for et tab, og man kommer ud med et pænt + på bundlinien..

Det var vidst alt fra mig :-)

Imponerende at du intet har lært at det sidste års mega krise... Du vil simpelthen øge belåningen i fiktive værdier...

Skal verden gå under før folk lære af deres fejl?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 15:08

Ja åbenbart.. ALT for risiko fyldt at belåne og belåne.. heletiden.. Også specielt for at smide pengene i aktier...

Anyways, jeg køre stilen med at hæve ydelsen på mine banklån, få dem banket af i løbet af 5 år. inden for et år har jeg fået + ud af mine 3 lejligheder jeg alle har købt i krisen.. stille og roligt.. og sikkert.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 15:09

evt. tjek lidt artikler om Niels Thorborg og hans Gudme Raaschou Bank.... Der er lidt at lære ved det.

Side 2 ud af 8 (71 indlæg)