Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køkken og bad online

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56

Hej Johnny.

Super nice web-site som er let og overskuelig.

Men jeg tror, at I går glib af en del kunder.

Forstil dig, en ny boligejer har bestemt sig for at få et nyt køkken, og kender intet til denne verden. Dette er en utryg verden for denne person altså ukendt verden. Så det første spørgsmål de vil søge svar på "Hvordan gør man det her ?", og det er her I mangler kunde-forstålig info på jeres hjemmeside - altså en slags ABC-guide, som kunne være med at bygge et godt kunde forhold.

I ser billige ud, men det er mange penge som jeg skal ligge, men er der andre som har købt hos jer, så jeg kan føle mig tryg og fortrolig med at handle hos jer ? Referencer fra eksisterende kunder underbygger dette samt hvis jeres telefon nr stod stort, klart og tydeligt.

Som kommende køkken-ejer kender jeg ikke navne på mærkerne, men hvis du beskrev, hvor lækkert produkterne er under det enkelte mærke, skabes der bedre "Wauuw" effekt for det enkelte mærke. Der er jo mere til mærket end bare navnet og design af produktet. I er lidt inde på emnet under "Køkkenelementer".

Har du spørgsmål, så er du velkommen til at skrive til mig.

/Glenn

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:21

Nu er jeg måske ikke lige den rigtige målgruppe da jeg er lidt miljøskadet, men jeres shop ligner en standard Magento shop med et andet logo:

http://www.absskabe.dk/badevaerelser

http://demo.magentocommerce.com/electronics/cellphones

Har I ikke overvejet at få jeres eget design? Om ikke andet så vælg i det mindste en af de mange gratis eller billige Magento templates man kan få :)

(hvis I vil have et unikt design kan vi også levere det, se mere på http://getashop.dk)

Men plus point at I har valgt Magento Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 00:35

Standard Magento eller ej, jeg synes jeres side er PISSE flot :-)

Thumbs up herfra Yes

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 08
Skrevet kl. 12:03

Mange tak for svarene og den konstruktive kritik. Dejligt at få ros, men især også dejligt at få idéer til forbedring.

Til Glenn: Tak for dit gode og konstruktive svar, vi vil helt sikkert implementerer nogle af dine idéer.

Til Rasmus: Jo shoppen er ret standard magento-theme, men det har vi valgt fordi det faktisk passede meget godt ind til vores krav. Har du nogle forslag til hvordan et nyt theme kunne se ud, må du meget gerne sende dine idéer..

Til Peter: Tak for de pæne ord :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:16

Johnny Krogsgård:
Til Rasmus: Jo shoppen er ret standard magento-theme, men det har vi valgt fordi det faktisk passede meget godt ind til vores krav. Har du nogle forslag til hvordan et nyt theme kunne se ud, må du meget gerne sende dine idéer..

Vi tilbyder en køreklar Magento shop inkl. unikt design + hosting og betalingsgateway hele første år for 9.995,- Hvis I allerede har hosting og betalingsgateway kan i få det til 7.995,-

Se evt. mere her: http://getashop.dk

Alternativt kan du finde billige Magento themes her: http://www.templatemonster.com/magento-themes.php

Eller lave en Google på: "free magento themes" hvis det skal være billigere endnu Smile

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 08
Skrevet kl. 12:19

Tak for hurtigt svar, jeg vil da lige kigge på mulighederne. Men som udgangspunkt må vi lige se hvordan de nuværende design præsterer.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:22

Jeg må også sige at det er det første standard design jeg har set som fungere rigtigt godt! :)

ps johnny, jeg har sendt dig en pm:)

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 12:43

Johnny Krogsgård:

Nu ved jeg ikke om i har haft det med i jeres overvejelser omkring valget af Magentos standard tema, men efter min mening er det et rigtigt godt valg når man tager i betragtning at Magento fortsat opdateres ofte og at disse opdateringer eventuelt kan spolere et købt design. Dog syntes jeg i skal benytte noget andet grafik til toppen af siden - måske noget der lugter lidt af køkken og bad.

Løb lige jeres checkout process igennem - der er en lille bug med en obligatorisk stjerne ved "område" og ikke ved "by". Powerhosting kan løse det for jer (mod betaling).

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:32

Hej Johnny

Jeg synes siden er fin og overskuelig. Det behøver ikke være raketvidenskab at lave en god forretning på en webshop. Men du skal selvfølgelig sørge for, at dine kunder kan finde den.

Smid  gerne nogle gratis annoncer på køkkenlåger.dk, koekkener.info, køkkenskabe.dk, køkkenbordplader.dk og kogeø.dk

Det er ganske let, helt gratis og uden nogen form for fusk, bøvl eller bondefangeri.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)