Køkkenelementer, badeværelser og køkken tilbehør online. Lad mig høre hvad i syntes... (det sure med det søde) |
Hej Johnny.
Super nice web-site som er let og overskuelig.
Men jeg tror, at I går glib af en del kunder.
Forstil dig, en ny boligejer har bestemt sig for at få et nyt køkken, og kender intet til denne verden. Dette er en utryg verden for denne person altså ukendt verden. Så det første spørgsmål de vil søge svar på "Hvordan gør man det her ?", og det er her I mangler kunde-forstålig info på jeres hjemmeside - altså en slags ABC-guide, som kunne være med at bygge et godt kunde forhold.
I ser billige ud, men det er mange penge som jeg skal ligge, men er der andre som har købt hos jer, så jeg kan føle mig tryg og fortrolig med at handle hos jer ? Referencer fra eksisterende kunder underbygger dette samt hvis jeres telefon nr stod stort, klart og tydeligt.
Som kommende køkken-ejer kender jeg ikke navne på mærkerne, men hvis du beskrev, hvor lækkert produkterne er under det enkelte mærke, skabes der bedre "Wauuw" effekt for det enkelte mærke. Der er jo mere til mærket end bare navnet og design af produktet. I er lidt inde på emnet under "Køkkenelementer".
Har du spørgsmål, så er du velkommen til at skrive til mig.
/Glenn