Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inkassoservice søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Findes der aminoer som måske selv kan eller kender et godt inkasso-firma.

Har dd. udsendt en 3 rykker med varsel om inkasso. Om 10 dage kan jeg derfor stå og mangle et inkasso-firma til at hjælpe mig med at inddrive udstående.

Nogen der kan hælpe..

Det drejer sig iøvrigt om ca 21.000 + moms...

/Anders

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:48

Anders Pedersen:
Nogen der kan hælpe.

Desværre ikke - men kan anbefale http://www.danskeinkasso.dk/. Professionelle og effektive samt med et attraktivt prisniveau.

Henrik

Fra Holte
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:01

Hej Anders,

Jeg har selv haft god erfaring med Transcom, http://www.transcomcms.dk.
Det koster dig ikke noget at bruge dem, da de tjener deres penge på de gebyrer, som de pålægger den skyldige.
Kontakt et inkassofirma nu i stedet for at vente 10 dage, da der kan gå nogle dage, før du er oprettet i deres system.

Mvh.
Bibbi
AbMano.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold dig fra de der no-cure no pay firmaer, de får ikke dine penge hjem. Derimod syntes jeg du bør kontakte din advokat, og bede ham udfærdige et brev på sit brevpapir, hvori i truer med fogedforbud mod anvendelse af det leverede, samt en retslig inkassosag på hovedstolen samt indrivelsesomkostninger,,, få det til at lyde dyrt.

Og slut så af med at tilbyde en betalingsordning, så betaler de fleste :)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 07:45

Hej Mikkel

Jeg er nu ikke helt enig i at no-cure/no-pay foretagender ikke kan være effektive. Jeg har - som Bibbi - haft gode erfaringer med Transcom CMS. Som sagt koster det ikke dig noget, deres online indrapporterings-system og deres support og service er helt i orden og jeg har, de gange jeg har brugt det, følt at min allerede kedelige sag har kostet mig et minimum af ekstra arbejde og hovedpine.

Såfremt der ikke sker noget mht. den manglende betaling efter inkassofirmaet har været på banen, så er det helt sikkert tid til at din advokat skal sende breve som du skriver :-)

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:26

Hej Anders.

Man oplever desværre oftere og oftere, at virksomheder "glemmer" at betale deres faktura, og det beløb helt ned til kr. 500!?!

Tag fat i din advokat, det har ikke nogen omkostning for dit vedkommende, de bliver pålagt virksomheden kravet stilles for. Der er ikke nogen, der bryder sig om breve fra andres advokater, da man kender konsekvenserne heraf, og skyldige beløb betales oftes straks herefter.

Dennis.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 08:32

Okay, jeg ved ikke om jeg har den forkerte advokat eller hvad... 

Men hvad hvis skyldner stadig nægter at betale på trods af breve fra advokaten? Eller simpelthen ingen penge har? Ender du som kunde hos advokaten så ikke med en regning i sidste ende? Eller er det advokaten der så også lige pludselig har et tilgodehavende hos skyldner?

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:18

Jeg må indrømme, at jeg er stoppet med at bruge advokater, det eneste jeg har fået ud af mine 3 advokatsager er, at jeg har fået en regning fra advokaten, altså blot en ekstra udgift og ingen penge fra kunden.

Jeg bruger også Transcom og de har jo deres egen advokat ind over også - stadigvæk uden det koster mig noget.

Jeg kan huske et Anders And blad engang for advokaten hed F.edhyre - det syntes jeg egentligt passer meget godt!

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 09:23

Nu afhænger det lidt af hvor mange sager man har. Vi anvender RKI systemet, som nu vist nok hedder Experian.

Det koster lidt i oprettelse, men den røde rykker fra RKI den kan få de fleste til at betale omgående - Alle kender RKI og at blive optaget i deres register det har stor betydning for det firma du indberetter.

Man kan dog ikke indberette til det åbne RKI register uden at have en dom på debitor, men bare rykkeren fra dem, det plejer at være nok

Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:02

Prøv at se vores hjemmeside:

www.3r-consult.com

Vi tager en personlig snak med debitor og møder op på debitors bopæl og finder en løsning.

Det virker meget bedre at man har en personlig dialog med debitor, da de ofte får adskillige rykkerskrivelser etc.

Med venlig hilsen

3R consult

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)