Det egentligt ironisk ikk', for når der er færre opgaver at rende efter, så skulle man mene at folk ville gøre deres bedste for at virke så imødekommende og flinke som muligt. Specielt i et iværksætter forum, hvor den der har et dumt spørgsmål til dig idag, kan havde et stort budget og en spændende opgave til dig imorgen. |
Lundsby:Samtidigt synes jeg sgu' også at vi ellers så hjælpsomme Amino'er er blevet en smule nedladende og arrogante i vores måde at hjælpe folk der tillader sig, at stille at søge samarbejdspartnere m.m.
Det var desværre også min tanke da jeg læste de første svar på indlægget. Efter at havde kontaktet Merian pr mail var det dog meget tydeligt at vi ikke ville kunne arbejde sammen pga kommunikationsproblemer efter to mails. Enten det eller også misforstod vi hinanden i en sådan grad som jeg ikke har oplevet det før.
Lidt trist at det kommer til at overskygge det oprindelige formål med indlægget. På den anden side kan man jo ikke have en samarbejdspartner man ikke kan tale med.