Hej alle Er du interesseret i at støtte En musiker med hans udgivelse er chancen der nu.... Nicolai Vilhelm Tell's cd udgivelse " Another Sound Of Me " er under udarbejdelse... p.t. er udgiftsbudgettet på omkring 8000 kr. Cd produktionen er den der er dyrest..... Nicolai Vilhelm Tell spiller psykedelisk rock i stil med Love, Lee Hazlewood, tidlig The Who og andre i samme genre men udelukkende egne kompositioner.... Du er meget velkommen til at kontakte mig på email : apeppersound@hotmail.com for mere info..... se http://www.myspace.com/theteacompany for info om musikken.... |
Hej Nicolai det lyder som et spændende projekt du har gang i.
Men jeg tror du bliver nødt til at komme med nogle informationer om hvad en evt. sponsor får ud af projektet - jeg tvivler på at der er nogen på Amino der har 8.000 bobs til projektet medmindre de kan se at de kommer tilbage i form af ordrer - ellers tror jeg det er et andet forum du skal søge støtte i.
Måske er der også er nogen der ville stille spørgsmål ved dit "pt" i relation til dine omkostninger.
Nu kan jeg se at dit band navn er "Nicolai Vilhelm Tell & The Teacompany" - så er vi hos Kaffe & Co heller ikke den rette målgruppe :-)
Jeg ønsker dig alt held og lykke med dit projekt.
De bedste kaffe hilsner
Søren