Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for hjælp fra de skarpe amino-øjne :)

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Og mere generalt: Har i overvejet hvordan folk skal bruge jeres website. Lad os tage nogle eksempler:

a: Jeg har et pci-express slot ledigt, og vil gerne have et 1Gbit netkort. Kan jeg faa en liste over mulige kort?

b: Jeg har ca 1000 kroner til et nyt pci-express x16 grafik kort. Hvilke muligheder har jeg?

c: Jeg skal bruge noget ram til min computer. Det skal enten vaere DDR-677Mhz eller DDR-800, i 1 2 eller 4GB klodser. Hvilke muligheder har jeg?

Og hvis jeg gaar ind paa http://dhd.dk/hardware/cpu/celeron-m.html faar jeg en liste over diverse celeron processorer. Hvor er min mulighed for kun at vise dem der har en Socket P? (Naar jeg leder efter en processer ved jeg typisk godt hvilken socket jeg har). Og hvor er muligheden for at sortere efter pris og frequens?

Eller hvis jeg skal finde en nas loesning som kan give mig 4TB plads, er jeg nu noed til at browse gennem alle forhandlerne og saa selv pille dem ud der matcher mit krav. Naar jeg saa har fundet dem alle, kan jeg sammenligne dem(Hurra for tabs i browseren, men alligevel). Men det kan ogsaa godt vaere at jeg allerede har et d-link nas, og derfor kun er intereseret i at se muligheder for dlink, saa den mulighed boer der ogsaa vaere.

Det ligner mest at i bare har smidt en masse varer i en database, uden at overveje hvordan de skal kategoriseres og hvordan brugeren skal se hvilke muligheder han har. Jeres harddiske er sorteret efter interface(Tak) men jeres nas er sorteret efter udbyder(Hvorfor???).Generalt tror jeg i mangler en advanceret filter/soege funktion saa man bedre kan angive hvad man vil have. Det er umuligt at finde noget nu, hvis det man vil soege efter

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)