Jeg er også interesseret i at deltage, og Herning er helt okay med mig ;) |
Thomas Justesen:Jeg er også interesseret i at deltage, og Herning er helt okay med mig ;)
Også mig - og godt initiativ iøvrigt.
Jeg er også interesseret i at deltage, og Herning er helt okay med mig ;) |
Også mig - og godt initiativ iøvrigt. |
Umiddelbar dato er sat til 6 august. Jeg kender dog ikke Herning, så hvis nogen kender et egnet sted med gode parkeringsmuligheder ville det være genialt. Jeg skal nok tage mig af detaljerne. |
Den 6. August bliver i givet fald uden mig, jeg skal til Junior chambers Inspirationsaften den dag :) |
Bare rolig Mikkel, intet er fastsat før der kommer en Tweetup. |
Herning lyder meget bedere end Kbh |
Hejsa Jeg ved, at Hotel Eyde tit bliver brugt til erhvervsnetværksmøder. Det ligger meget centralt i Herning, så det var måske en mulighed. Det kommer selvfølgelig an på, hvad du forestiller dig med sådan et arrangement. Med venlig hilsen Gitte Høgh Tekstforfatter, Belletrist |
Jeg kunne sagtens forestille mig Innovatorium (innovatorium.info) kunne finde på at lægge lokaler til sådan et arrangement. De holder i forvejen noget torsdagscafe den sidste torsdag hver måned, hvor iværksætterne fra huset mødes over en fadøl.
Venlig Hilsen Allan |
Kanon initiativ. Jeg vil også gerne komme. Innovatorium lyder som en god plan. Det er også nemmere at parkere derude, end det er inde i byen. Med venlig hilsen |
Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk
Desværre holder Innovatorium ferielukket indtil den 3 august, så skal nok finde et andet sted til den første gang, da jeg gerne vil have en aftale om lokale i stand så tidligt som muligt. |