Jeg er også interesseret i at komme til Amino Torsdagscafé i Herning. Er godt nok helt ny på Amino, men man skal vel starte et sted... /Rikke Boe |
Det lyder spændende ! :)
Det lyder spændende ! :) |
Det behøver ikke være noget fancy med lokaler ... en bar eller en cafe er som oftest udemærkede valg, tag en snak med manageren bare for at være sikker. Men det er jo ren omsætning til dem, så det har de med garanti intet imod :) |
Måske en is-café med det her varme vejr? :D |
Det er skam ikke fordi idéen er død igen, som i kan læse i et andet indlæg fra mig har jeg haft sygeligt travlt de sidste par dage med at redde hvad der kan reddes og har derfor ikke haft tid til at planlægge noget som helst. Jeg har dog fundet et muligt sted: Café Fry, som jeg vil ringe til på mandag for at aftale nærmere. Mandag eller tirsdag i næste uge vil der så komme en officiel Tweetup med en fastlagt dato, som folk kan melde sig til på. Jeg håber der er mange der møde op. - Kim |
Meld dig til nu: |
Den dato du har valgt har jeg i forvejen dobbeltbooket ... jeg skal både til Lolland og Amsterdam ... så jeg er bare med fra næste gang af ;)
|
Det er bare ikke godt nok Mikkel. Så må du jo aflyse de ture så du kan komme til Herning. |
Hej Kim Kan desværre ikke den dato . . det ligger på samme dag som dette: http://www.amino.dk/forums/p/61307/397055.aspx#397055 Vil dog gerne med næste gang ;-) |
Bliver vi kun 3 personer i morgen aften i Herning? Eller er folk bare ikke på Twitter endnu, og derfor ikke tilmeldt dette Tweetup? |