Er det fordi du er genert? PÅ en måde. det er tiltider svært for mig at skulle lære nye mennesker at kende når det er inde for et område jeg ikke føler mig sikker i. Men jeg vil rigtig gerne,mangler bare et skub.
Jeg vil skam også gerne være med til at skubbe dig igang, sidst var vi en masse vidunderlige mennesker der primært bare sad og snakkede, drak kaffe, øl, sodavand, nogle spiste lidt og andre (
) blev desværre nødt til at gå tidligt. Jeg kan kun anbefale dig at komme med, du møder folk der er samme sted som dig på "iværksætter stigen" du møder folk som har været igang i mange år, og stadig er på røven (men kan li det) og du møder folk der har været igang i mange år og har store, flotte og veletablerede virksomheder. Alle er de med til at inspirere dig på så mange vidunderlige måder at jeg ikke kan beskrive det på skrift :)
Er det fordi du tror at du nok ikke har noget at bidrage med? Der ramte du hovedet på sømmet, det har faktisk været den grund der har afholdt mig fra at komme. Da jeg stadig føler mig utryk her på siden tiltider, da jeg ikke aner særlig meget om alt det der bliver diskuteret på siden og når jeg endelig prøver at åbne munden føler jeg at der altid er en der kommer med en hammer for at banke mig ned i jorden igen. Og det firma jeg vil starte er inde for et meget begrænset område, som jeg ikke tror der er nogen her på amino der her interesse i og føler derfor ikke at jeg kan tilbyde andre noget.
Som en af dem som har været rigtig slemme til at give "de nye" tæsk med en våd pungrotte, så kan jeg roligt love dig at den slags sker ikke i virkeligheden. Jeg har endnu ikke oplevet verbale overfald til den slags arrangementer, man kan selvfølgelig godt diskutere, men den slags afklapsning som ofte (desværre) foregår herinde sker simpelthen ikke.
Andre grunde?Usikkerhed også at jeg ingen stedsans har overhovedet. så det med at skulle finde et sted hen væk fra større stationer virker som en umulighed.
Hvis det der skal til for at du kommer er at jeg svinger forbi Hovedbanen og henter dig første gang så du kan lære at finde vej, så skal jeg nok gøre det :) Jeg vil dog sige at dem som havde nemmest ved at finde det sidste var nok dem der kom længst fra Kbh af. Jeg føler mig selv ret kendt ude i den ende af byen, men vi endte med at vade hele Flæsketorvet igennem fra ende til anden før vi fandt det.
Det viste sig så efterfølgende at man kunne parkere (gratis endda) lige udenfor det sted vi skulle være. Så du er bestemt ikke alene :)
Hvis du vil være helt på den sikre side, så får du mit eller en anden "sikker-deltagers" mobilnummer, så kan du ringe og spørge om hjælp hvis du er faret vildt :)