Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal betale fragten

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Du kunne evt bede kunde om at lægge ud indtil produktet er undersøgt. Er varen defekt så står du for fragten, men viser det sig at den intet fejler, så er det på kundens regning... Den vil de fleste kunder accepterer og så vil de sikkert evt spørge, om der er noget de kan tjekke inden den sendes...

Med andre ord en win-win...

Jeg må sige her er jeg helt på linje. De fleste kunder vil acceptere dette. Du kan også evt. tage en snak pr. telefon om vejledning i installation og/eller fejlfinding.

Skriv det evt. i betingelser på din side.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:30

Det er også almindelig set at der pålægges et administrations gebyr for at oprette en RMA sag på en ikke defekt vare.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:38

tak for svarene

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 20:47

Hvis varen ikke er mangelfuld eller defekt skal kunden selv dække forsendelsomkostninger, hvis den har en defekt eller mangel skal du refundere kundens omkostninger.

Dog vil jeg mene det oftest er billigst at sende en portolabel med det samme, da kundens mindste pris for at sende som pakke med postdanmark er 75,-

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:53

Gadensgaard:

Det er også almindelig set at der pålægges et administrations gebyr for at oprette en RMA sag på en ikke defekt vare.

Tjooo men nu skal man jo ik ligefrem give sig selv et dårligt ry og skræmme kunderne væk for fremtiden... Alle omkostninger skal nøje overvejes, for mange kunder kan misforstå dem, og det koster dyrt!!!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)