Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på salgsmapper & visitkort

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fellow Aminoer

Jeg søger et pris tilbud på følgende ting:

Visitkort til 4 forskellige personer i 100 eksemplarer

dvs 4 * 100 visikort med tryk på begge sider.

og så søger jeg også en pris på salgsmapper

Det må meget gerne være med plads til visitkort inden i mappen og der skal vi have en 200 stykker.

Håber i kan hjælpe mig

Fra Holte
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:42

Jeg kan godt give dig en pris, men da jeg har nogle spørgsmål og kommentarer, som kræves besvaret først.
Du er velkommen til at kontakte mig på bibbi@abmano.dk.

Med venlig hilsen
Bibbi
AbMano - Marketing- & websupport

Tilmeldt 18. May 09
Skrevet kl. 19:54

Jamen spørg løs så skal jeg svare så godt som muligt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:03

Hej

Skal du have sat tryksagerne op, eller skal du bare have en pris på at få dem trykt? Jeg kan i hvert fald hjælpe med den første del. Jeg kan også formidle kontakt til et trykkeri, der kan lave digital tryk.

Med venlig hilsen
Iben Louise Birkkjær
postmaster@ommelise.dk
Freelance grafiker og webdesigner

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Tilmeldt 18. May 09
Skrevet kl. 20:08

Jamen havde faktisk forestillet mig at vi selv kunne klare selve opsætningen så det kun var trykket jeg skulle be om en pris på.

MEN hvis prisen er fornuftig så kunne det godt være vi skulle overveje at få lavet det af en rigtig prof.

Så du må da meget gerne komme med en pris på hvad det ville koste at få lavet begge dele.

Men ønsker stadig en pris på det efterspurgte, på forhånd tak for hjælpen.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:34

Med så lavt et antal, så er digitaltryk den teknisk som jeg vil foreslå.
Det er dog ikke i den samme trykkvalitet som vi kan opnå i offsettryk, men det er det som kan betale sig - rent økonomisk set.

Hvis vi skal trykke visitkortene i digitaltryk, så vil prisen komme til at ligge på 433 kr. eks. fragt og moms.
Det er så for 3 x 100 stk. visitkort trykt i 4+4 (CMYK på begge sider) på 300 gr. mat bestrøget papir.

Hvad angår salgsmapperne, så kan vi ikke digitaltrykke disse, da de kræver en arkstørrelse som er større end 320 x 450 cm. - hvilket er vores begrænsning i digitaltryk når vi kører i ark. Så hvis det er noget vi skal trykke, så vil vi køre det i offsettryk hvor ark-formatet kan være betydeligt større end ved digitaltryk. Selve trykkvaliteten er så også betydeligt højere, men det er prisen vel og mærke også -  så du altså op i et antal på minimum 500 styk og du bør endda gå op i 1.000 stk. før der begynder at være noget fornuft i det set på stykprisen.

Hvis du har nogen spørgsmål omkring dette, så fyr endelig løs.
Du kan eventuelt sende mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk

/Jesper

Tilmeldt 18. May 09
Skrevet kl. 21:38

Ok det lyder meget spændende..

Hvad ville det så koste hvis vi skulle have 500 mapper?

Med hensyn til visitkortne skulle der meget gerne være 4 forskellige kort gange 100, så hvis jeg kunne få en pris på det.

Jeg har kun hørt positivt om dine kort, så jeg tror det er løsningen. 

Skal dog først lige have styr på mapperne.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:20

Jeg havde simpelthen læst dit indlæg som "3 x 100 stk." i stedet for 4 x 100 stk. Geeked

Men jeg har lige besvaret din email og sendt dig en korrigeret pris samt priser på salgsmapperne / omslagsmapperne.

/Jesper

Fra Århus N
Tilmeldt 16. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:46

Hej,

Hvad vil du sige til
4 x 250 stk. visitkort 350g silk offsettryk fuld farvetryk på beggesider og med vandlak til: 870,-

Ang. salgsmapper er den straks værre, som Jesper skriver kan det stort set ikke betale sig at gå under oplag 500
for at jeg kan give dig en pris, har jeg på brug for at vide hvor mange farver du bruger, og om der skal trykkes indeni

Hilsen Jim

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)