Jeg kan godt give dig en pris, men da jeg har nogle spørgsmål og kommentarer, som kræves besvaret først. Du er velkommen til at kontakte mig på bibbi@abmano.dk.
Med venlig hilsen Bibbi AbMano - Marketing- & websupport
Skal du have sat tryksagerne op, eller skal du bare have en pris på at få dem trykt? Jeg kan i hvert fald hjælpe med den første del. Jeg kan også formidle kontakt til et trykkeri, der kan lave digital tryk.
Med så lavt et antal, så er digitaltryk den teknisk som jeg vil foreslå. Det er dog ikke i den samme trykkvalitet som vi kan opnå i offsettryk, men det er det som kan betale sig - rent økonomisk set.
Hvis vi skal trykke visitkortene i digitaltryk, så vil prisen komme til at ligge på 433 kr. eks. fragt og moms. Det er så for 3 x 100 stk. visitkort trykt i 4+4 (CMYK på begge sider) på 300 gr. mat bestrøget papir.
Hvad angår salgsmapperne, så kan vi ikke digitaltrykke disse, da de kræver en arkstørrelse som er større end 320 x 450 cm. - hvilket er vores begrænsning i digitaltryk når vi kører i ark. Så hvis det er noget vi skal trykke, så vil vi køre det i offsettryk hvor ark-formatet kan være betydeligt større end ved digitaltryk. Selve trykkvaliteten er så også betydeligt højere, men det er prisen vel og mærke også - så du altså op i et antal på minimum 500 styk og du bør endda gå op i 1.000 stk. før der begynder at være noget fornuft i det set på stykprisen.
Hvis du har nogen spørgsmål omkring dette, så fyr endelig løs. Du kan eventuelt sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk
Hvad vil du sige til 4 x 250 stk. visitkort 350g silk offsettryk fuld farvetryk på beggesider og med vandlak til: 870,-
Ang. salgsmapper er den straks værre, som Jesper skriver kan det stort set ikke betale sig at gå under oplag 500 for at jeg kan give dig en pris, har jeg på brug for at vide hvor mange farver du bruger, og om der skal trykkes indeni