Synes bare det er synd at der skal 3 tråde til at besvare et spørgsmål, selvom første tråd var lidt mangelfuld...
Jeg har heldigvis ikke være involveret i de andre 2 tråde og har desværre ikke læst dem, men som jeg skrev tidligere det var ikke min hensigt at ødelægge noget her, da jeg så den annonce tænkte jeg bare på den udsendelse fra basta ligesom min tanke var trådstarter ville få det svært hvilket så nu også viser sig at være korrekt med eller uden min hjælp.
Havde nogen at de garvede herinde være friske og bedt mig slette det havde jeg gjort det men det skal jo være indenfor 2 timer så i stedet for at svine mig til skulle man gøre mig opmærksom på den mulighed, hvilket jeg så er bekendt med næste gang jeg stikker snuden frem 
For ingen tvivl det her kommer da ikke bag på mig, jeg er vandt til folk som åbenbart ser anderledes på livet end jeg gør det ændre så ikke på jeg har frit ret til at kommentere/spørge på de indlæg som her offentliggøres.
Du behøves skam ikke skære noget ud for mig, jeg ved udmærket hvad jeg har linket og skrevet 
Mener ikke du opfinder problemer men forstår nok bare ikke lige hvad jeg tænker eller omvendt
vi er jo alle forskellige heldigvis.
He he denne situation minder mig om poker, man sidder og spiller 10 mand 9 af spillerene er pro den sidste går all in på 23 off og vinder tro mig han ville få samme behandling som jeg har fået her idag