Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi prøver igen :-) Supersælger søges!

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Fashion-Seller:
Du prøver med dit link til Basta og kommentarer, at gøre fortælle at det er et skod firma, og at det er spild af tid... Desuden er referencen til den tidligere ejer og ik den nuværende, hvorfor det må anses for værende irrelevant i forhold til det der søges.

Det er din opfattelse som jeg skrev tidligere ikke min hensigt så stop du med at blive med at røre i den gryde og forhold dig til virkeligheden!

Forholder mig faktisk til det du skriver... Desuden er det os dig, som nævner opsøgende salg til private. Efter at have læst det hele igennem, nævnes dette på intet tidspunkt af trådstarter, og bringes kun på banen af dig...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:13

Hør nu her kære ven hvad er det du vil ?

Jeg har give en undskyldning hvis jeg skulle have gjort noget her jeg ser ikke rigtigt hvorfor du ikke bare kommer videre ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:20

Allan Hansen:

Hør nu her kære ven hvad er det du vil ?

Jeg har give en undskyldning hvis jeg skulle have gjort noget her jeg ser ikke rigtigt hvorfor du ikke bare kommer videre ?

Prøver som sådan ik på noget, blot bevise overfor dig hvor træls der er for trådstarter... Dog opfinder jeg ik problemerne, jeg skære bare meget ud i pap, hva det er du har skrevet og misforstået...

Synes bare det er synd at der skal 3 tråde til at besvare et spørgsmål, selvom første tråd var lidt mangelfuld...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:35

Fashion-Seller:
Synes bare det er synd at der skal 3 tråde til at besvare et spørgsmål, selvom første tråd var lidt mangelfuld...

Jeg har heldigvis ikke være involveret i de andre 2 tråde og har desværre ikke læst dem, men som jeg skrev tidligere det var ikke min hensigt at ødelægge noget her, da jeg så den annonce tænkte jeg bare på den udsendelse fra basta ligesom min tanke var trådstarter ville få det svært hvilket så nu også viser sig at være korrekt med eller uden min hjælp.

Havde nogen at de garvede herinde være friske og bedt mig slette det havde jeg gjort det men det skal jo være indenfor 2 timer så i stedet for at svine mig til skulle man gøre mig opmærksom på den mulighed, hvilket jeg så er bekendt med næste gang jeg stikker snuden frem Geeked

For ingen tvivl det her kommer da ikke bag på mig, jeg er vandt til folk som åbenbart ser anderledes på livet end jeg gør det ændre så ikke på jeg har frit ret til at kommentere/spørge på de indlæg som her offentliggøres.

Du behøves skam ikke skære noget ud for mig, jeg ved udmærket hvad jeg har linket og skrevet Smile

Mener ikke du opfinder problemer men forstår nok bare ikke lige hvad jeg tænker eller omvendtWink vi er jo alle forskellige heldigvis.

He he denne situation minder mig om poker, man sidder og spiller 10 mand 9 af spillerene er pro den sidste går all in på 23 off og vinder tro mig han ville få samme behandling som jeg har fået her idag Tongue Tied

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:41

Allan Hansen:

Fashion-Seller:

Jeg har heldigvis ikke være involveret i de andre 2 tråde og har desværre ikke læst dem, men som jeg skrev tidligere det var ikke min hensigt at ødelægge noget her, da jeg så den annonce tænkte jeg bare på den udsendelse fra basta ligesom min tanke var trådstarter ville få det svært hvilket så nu også viser sig at være korrekt med eller uden min hjælp.

Havde nogen at de garvede herinde være friske og bedt mig slette det havde jeg gjort det men det skal jo være indenfor 2 timer så i stedet for at svine mig til skulle man gøre mig opmærksom på den mulighed, hvilket jeg så er bekendt med næste gang jeg stikker snuden frem Geeked

For ingen tvivl det her kommer da ikke bag på mig, jeg er vandt til folk som åbenbart ser anderledes på livet end jeg gør det ændre så ikke på jeg har frit ret til at kommentere/spørge på de indlæg som her offentliggøres.

Du behøves skam ikke skære noget ud for mig, jeg ved udmærket hvad jeg har linket og skrevet Smile

Mener ikke du opfinder problemer men forstår nok bare ikke lige hvad jeg tænker eller omvendtWink vi er jo alle forskellige heldigvis.

He he denne situation minder mig om poker, man sidder og spiller 10 mand 9 af spillerene er pro den sidste går all in på 23 off og vinder tro mig han ville få samme behandling som jeg har fået her idag Tongue Tied

Nu var det som sagt ik for at være efter dig på nogen måde, men blot lidt i sympati, at jeg var efter dig...

Men næste gang bør du lige tænke en ekstra gang især over links, for Amino vægter højt på Google, og der er ingen grund til at ødelægge noget for andre, så evt hjælpe med noget konstruktivt...

Im out time to work ;D

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:47

Fashion-Seller:
Nu var det som sagt ik for at være efter dig på nogen måde, men blot lidt i sympati, at jeg var efter dig...

Det var nu heller ikke dig jeg hentydede til Smile

Fashion-Seller:
Men næste gang bør du lige tænke en ekstra gang især over links, for Amino vægter højt på Google, og der er ingen grund til at ødelægge noget for andre, så evt hjælpe med noget konstruktivt...

Jeg er udmærkeret klar over den effekt det har på Google vi lære da så heldigvis alle sammen hver dag og må da så i samme åndedrag sige at trådstrarter også skulle overveje hvordan man lige griber dette an så ikke det sker in the first place

Hvis jeg brænder mine finger 3 gang på en kogeplade ville jeg nok tænkte mig om allerede første gang Zip it!

God Lyst Big Smile

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 15:48

Jeg er sku da glad for et jeg ikke har fået sat kryds i (E-mail mig svar på dette indlæg.) jeg syntes snart ikke at det har noget med at hjælpe hinanden at gøre mere her på Amino, Man skal sku tænke det godt igennem inden man stikker næsen fram her inde, det er næsten sikkert at den bliver hugget af inden for den første time, lad os nu komme tilbage til det gamle Amino.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 09:46

Ronnie:

Jeg er sku da glad for et jeg ikke har fået sat kryds i (E-mail mig svar på dette indlæg.) jeg syntes snart ikke at det har noget med at hjælpe hinanden at gøre mere her på Amino, Man skal sku tænke det godt igennem inden man stikker næsen fram her inde, det er næsten sikkert at den bliver hugget af inden for den første time, lad os nu komme tilbage til det gamle Amino.

Ja hold da op hvor har Amino da ændret sig de sidste 2-3 måneder! Desværre ikke til det bedre! Det kan da ikke passe, at det er fordi vores virksomheder er presset pga markedet, vel? Hvis vi er så presset, så burde vi da ikke have tid til at fylde alle tråde med ligegyldige off-topic kommentarer, vel? Wink

Dbh
Jørgen

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)