Det
fik folk også ond i af, når man så melder rent ud er det også et
problem.
Jeg har ikke ondt i men jeg må da så sige til dig det er 3 gang du forsøger, jeg kan forstå du opnår det sammen hver gang, ja det er da ikke godt, men det tyder for mig på du måske skulle finde en en anden måde at henvende/tackle det på.
Jeg er sku da glad for et jeg ikke har fået sat kryds i (E-mail mig svar på dette indlæg.) jeg syntes snart ikke at det har noget med at hjælpe hinanden at gøre mere her på Amino, Man skal sku tænke det godt igennem inden man stikker næsen fram her inde, det er næsten sikkert at den bliver hugget af inden for den første time, lad os nu komme tilbage til det gamle Amino.
Jeg er sku da glad for et jeg ikke har fået sat kryds i (E-mail mig svar på dette indlæg.) jeg syntes snart ikke at det har noget med at hjælpe hinanden at gøre mere her på Amino, Man skal sku tænke det godt igennem inden man stikker næsen fram her inde, det er næsten sikkert at den bliver hugget af inden for den første time, lad os nu komme tilbage til det gamle Amino.
Ja hold da op hvor har Amino da ændret sig de sidste 2-3 måneder! Desværre ikke til det bedre! Det kan da ikke passe, at det er fordi vores virksomheder er presset pga markedet, vel? Hvis vi er så presset, så burde vi da ikke have tid til at fylde alle tråde med ligegyldige off-topic kommentarer, vel?