Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi prøver igen :-) Supersælger søges!

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Jeg slutter så lige af med at undskylde skulle jeg have ødelagt noget her. Det var ikke hensigten, måske fordi jeg er ny her og har opfattet dette som et forum hvor man kunne diskutere tingene.

Jeg har åbenbart taget fejl Zip it!

Over and out herfra!

Det kan man da også sagtens, men i dette tilfælde er vi ved at være rimlig langt fra topic, og dermed hensigten med tråden...

Dem der har det nuværende agentur, skal vel ik beskyldes for noget eller tage ansvaret  for deres forgænger?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Historien hænger på produktet, ikke manden bag.

Og det gør det kun fordi nogen finder fornøjelse I at hive sådanne historier frem. Hvis der så var en mening med det ja! Hvis det er for at søge information om et firmas salgsmetoder. Kunne man have nøjes med at spørge hvordan salget skulle foregå?  Men okay så ville der ikke være nogen sensationshistorie.

Din egen DJ-branche har også tidligere være gennemsyret af svindel i forhold til skat og moms - og jeg formoder ikke som udgangspunkt,at du er momssvindler, når du spørger til firmabil (i en anden tråd). Men jeg forstår på dig, at det er ok at lægge det til grund - du ved reputation management -  det er branchen og ikke personen bag der tæller. Måske i din verden - sådan foregår det ikke i min.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:43

Henrik Krogh:

Og det gør det kun fordi nogen finder fornøjelse I hive sådanne historier frem. Hvis der så var en mening med det ja! Hvis det er for at søge information om et firmas salgsmetoder. Kunne man have nøjes med at spørge hvordan salget skulle foregå?  Men okay så ville der ikke være nogen sensationshistorie.

Jeg er ked af at du har et problem med hvordan verden fungerer, og at du tilsyneladende ikke forstår det når jeg i den bedste mening fortæller det til dig. Skal nok lade være med at give flere reality-checks herfra :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:44

Fashion-Seller:

Det kan man da også sagtens, men i dette tilfælde er vi ved at være rimlig langt fra topic, og dermed hensigten med tråden...

Dem der har det nuværende agentur, skal vel ik beskyldes for noget eller tage ansvaret  for deres forgænger?

Nej da de skal ikke beskyldes for noget som helst men alt jeg siger er jo bare i deres annonce står:

Salget vil hovedsageligt være til private,

Det er ikke lovligt siger jeg så, mener du det er at stille nogen i dårligt lys at læse loven eller hvordan?

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 23:46

Jeg vil lige slutte af med at skrive: Dette var netop grunden til at jeg ikke skrev meget om firmaet samt produktet i min første tråd.. Det fik folk også ond i røven af, når man så melder rent ud er det også et problem.

Jeg mener dog aldrig at jeg har skrevet på noget tidspunkt at det er opsøgende salg?? Jeg skriver at salget vil foregå til private samt refernecer.

Så vidt jeg ved, er det IKKE ulovligt at tage på reference besøg. Og med hensyn til salg af private, bliver det gjort meget klart for folk om de vil have besøg eller ej. Vi går ikke ud og ringer på dørklokker.

Men igen en skam at amino tråde kommer helt off topic.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:53

Allan Hansen:

Fashion-Seller:

Nej da de skal ikke beskyldes for noget som helst men alt jeg siger er jo bare i deres annonce står:

Salget vil hovedsageligt være til private,

Det er ikke lovligt siger jeg så, mener du det er at stille nogen i dårligt lys at læse loven eller hvordan?

Hva så med dit link til Basta og de dertil hørende kommentarer? Der forsøger du jo at skabe sensationen, og giver ik manden en chance for noget som helst, da han ik har været med på det pågældende tidspunkt...

Hvordan skulle han kunne forsvare noget der var i Tv, når det omhandler den tidligere ejer, og deres evt ulovligheder?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:54

EagleGolfShop:
Det fik folk også ond i Zip it! af, når man så melder rent ud er det også et problem.

Jeg har ikke ondt i Zip it! men jeg må da så sige til dig det er 3 gang du forsøger, jeg kan forstå du opnår det sammen hver gang, ja det er da ikke godt, men det tyder for mig på du måske skulle finde en en anden måde at henvende/tackle det på.

Har du evt prøvet jobnet - job index og i den dur Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:58

Fashion-Seller:

Hva så med dit link til Basta og de dertil hørende kommentarer? Der forsøger du jo at skabe sensationen, og giver ik manden en chance for noget som helst, da han ik har været med på det pågældende tidspunkt...

Hvordan skulle han kunne forsvare noget der var i Tv, når det omhandler den tidligere ejer, og deres evt ulovligheder?

Jeg er ikke enig med dig i fordi jeg bringer et link med en kommentar skulle bringe denne tråd ud af kurs.

Men hvis nu alle andre med kommentar til dette ikke havde skrevet tror jeg nu at han selv havdesvaret og tråden kunne forblive hvor den var, men det har du ret i han fik ikke en chance fra de andre!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:03

Allan Hansen:

Fashion-Seller:

Jeg er ikke enig med dig i fordi jeg bringer et link med en kommentar skulle bringe denne tråd ud af kurs.

Men hvis nu alle andre med kommentar til dette ikke havde skrevet tror jeg nu at han selv havdesvaret og tråden kunne forblive hvor den var, men det har du ret i han fik ikke en chance fra de andre!

Du prøver med dit link til Basta og kommentarer, at gøre fortælle at det er et skod firma, og at det er spild af tid... Desuden er referencen til den tidligere ejer og ik den nuværende, hvorfor det må anses for værende irrelevant i forhold til det der søges.

Desuden ved du vel godt at Amino ligger rigtig godt til i f.eks Google? Dvs søger nogen på navnet nu risikerer de at ende på forsiden af denne tråd, og dermed dit link... Dvs ik nok med at du river op i fortiden med en anden ejer, du gør det også svært for den nuværende ejer at starte på en frisk...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:07

Fashion-Seller:
Du prøver med dit link til Basta og kommentarer, at gøre fortælle at det er et skod firma, og at det er spild af tid... Desuden er referencen til den tidligere ejer og ik den nuværende, hvorfor det må anses for værende irrelevant i forhold til det der søges.

Det er din opfattelse som jeg skrev tidligere ikke min hensigt så stop du med at blive med at røre i den gryde og forhold dig til virkeligheden!

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)