Virker umiddelbart lgie som et stort probelm, men nu har jeg fulgt det nogel timer. Hvis du går ind på www.raskedrenge.dk kommer der en virus alarm af en slags Opdagede den egenlig da jeg var bag om shoppen, og troede jeg måske havde fået virus.... men der er ikke noget på min egen comp. Har sendt nyhedsbrev ud, og en siger der kom en orm advarsel...ingen andre har sagt noget, der var ingen ting i det kopi jeg selv modtog. En kunde skrev til mig, når hu gik ind på shoppen, fik hun virus alram. Har så fundet ud af at går jeg ind på shoppen kommer alarmen klikker jeg i underkategorier kommer der alarm klikker jeg videre ind på enkelt produkter sker der ikke mere og handlen kan gennemføres. Det er jo ikke særlig fedt....min tanke er en ekstern person har lavet en form for hacker angreb, for at drille mig...men hvordan kommer jeg af med det, hvilken betydning har det for mig, hvordan har det kunne lade sig gøre, og hvrodan undgår jeg det fremover ?
Håber der er nogen her der kan hjælpe mig...har kontaktet min web udbyder, men de er der først i morgen..... gode råd og hjælp modtages
Linda |
Nu har jeg ikke lige giddet at åbne din side i en browser og risikere at blive smittet. Men åbnede siden i notepad og kan se der er blevet injected kode på din side, det vil sige at dit site er blevet hacket. Og hver gang en bruger besøger den udnytter den nogle huller i browseren og inficere den besøgende med en virus.
Prøv at åben din side i notepad så kan du se hvad de har injected uden at blive smittet. Smid mig en mail på Thomas@aboutweb.dk så skal jeg hjælpe dig med at rense din side, og evt lukke de sikkerhedshuller de har udnyttet for at få adgang. Men luk din side nu inden flere besøgende får ukrudt på maskinen