Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du ALDRIG gøre igen som iværksætter?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil adrig mere starte virksomhed med en som er mindre motiveret end mig selv.

Vil nok generelt helst starte op selv så jeg kan arbejde hvor og hvornår jeg vil.. og ikke mindst hvor meget jeg vil.

Startede firma med en som ikke var ligeså motiveret som mig. Det hele sluttede med et grimt brud.

Surt at skulle købe en ud af et projekt man føler man har lavet stort set alene.

Men til slut har det da gjort mig endnu mere motiveret, havde/har nærmest en "jeg skal vise hvad jeg kan alene" følelse i kroppen:)

God weekend

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:03
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:14

Henrik Krogh:

Jeg blev lige mindet om hvor jeg aldrig mere tager danske kunder i mit turfirma!

http://ekstrabladet.dk/ferie/udland/article1195624.ece

Henrik

Det er sikkert fordi du er en led løgner og et dumt svin !  ;-)

Nej, man undrer sig over hvordan danskere opfører sig i udlandet. Sidst jeg var afsted skammede jeg mig virkelig over opførslen på dansker-hotellet. Folk i bedstefars alderen der står og sviner bartenderen til på dansk og gør nar af ham. Kun Russere opfører sig dårligere, men nu er jeg nok ikke den mest erfarne turist.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:34

Henrik Krogh:

Jeg blev lige mindet om hvor jeg aldrig mere tager danske kunder i mit turfirma!

http://ekstrabladet.dk/ferie/udland/article1195624.ece

Henrik

Der er vel en grund til hvorfor danskere ik er vellidte i udlandet mere, men det kender du sikkert alt til selv...

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 22:29

Dejligt der er gang i tråden igen - fortæl, fortæl!

Yes

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:43

Jeg vil ALDRIG igen komme til at sende mailen med indkøbspriser, til kunden i stedet for min hotmail adresse :)

Forhandlings grundlaget forsvinder :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:58

Jeg vil aldrig igen lave en ændring i en større opgave, før første milepæl er nået.
I mit tilfælde betød det, at kunden "slap for" at betale første rate af opgaven, fordi ændringen betød, at første  milepæl blev udskudt (på grund af en pludseligt opstået deadline). Herefter løb opgaven ud i sandet. Jeg fik brugt en masse tid og kunden fik intet resultat - det er en loose-loose-situation.

Efter den oplevelse bliver pludselige ændringer i større opgaver fulgt op af supplerende aftaler.

mvh Hans

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:15

Vil aldrig mere købe et for stort varelagerhjem fordi nogle kunder har vist interesse. Det slider HÅRDT på likviditeten når de forskellige kunder så udsætter eller dropper købet, eller kun køber en del af det de viste interesse for. Så er det sku bedre at have en længere leveringstid når først aftalen er indgået. Her tænker jeg på mine industrikunder og i den situation at man introducerer et nyt koncept som de har ventet hele deres liv på (Stick out tongue), så kan de godt vente 1 mdr. ekstra.

Takker for de gode råd.

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 09:25

Hej

Jeg vil aldrig mere give større kreditter uden at kunden er kreditforikret.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 09:30

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)