Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtfri eller?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har regnet fragt og porto ind i mine priser, så slipper man for det bøvl med hvad det koster fra gang til gang.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 23:19

Måske du skulle hoppe i den anden grøft og reklamere med "Fast fragt 10,-" Så splitter du lidt udgiften op både på produkterne og samtidigt får du dækket lidt ind på fragt.

Det ville være noget nyt og dine produktpriser kan så være lidt billigere end dine konkurrenter.

Jeg synes man bliver lidt draget af 10,- istedet for "gratis" - for alle ved at der ikke findes gratis ting...

Lige lidt tankespin herfra..

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:59

Jeg tror umiddelbart at "gratis fragt", som bare bliver lagt oven i den egentlige pris vil give dig flere små ordre. Du tjener godt nok 50 kr. mere ved produkt nr. 2  (for nu at bruge dit eksempel), men det vil også være 50 kr. dyrere end konkurrenten. Hvis jeg kun skal have 1, så handler jeg hos dig. Hvis jeg skal have flere, så handler jeg hos konkurrengten Smile

Jeg vil tro at fri fragt ved køb over XXX kr. kunne motivere nogle til at købe lidt mere. Jeg falder ofte pladask for den slags Surprise

Hvad med at starte med den "normale" metode og pålægge fragt udfra de faktiske omkostninger. Med lidt held vil du se et mønster mht, hvor mange penge folk køber for. Derefter kan du som "nyhed" introducere fri fragt ved køb over XXX kr, hvor beløbet XXX kr. er sat lidt højere end det typiske beløb, som folk køber for.

Mon ikke nogen herinde har erfaring med dette?

Det var blot lidt tanker og ideer.

Held og lykke med shoppen.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)