Jeg var lige nødt til at tage de ekstra kritiske briller på og kaste et blik på siden igenn efter de seneste kommentarer. Jeg synes nu altså generelt at billederne ser rigtig godt ud og passer fint ind i helheden af siden. Dog falder billedet af "hånden ud af skærmen" fuldstændigt igennem. Der er begået afskillige klassiske (amatør :-) fejl i sammenkopieringen af billedelementerne. Se at få det skiftet ud. På diverse microstock-sites findes der tonsvis af billeder, som sender samme signal, og som man kan downloade for max et par dollar. Med venlig hilsen Carsten
|
Jeg var lige nødt til at tage de ekstra kritiske briller på og kaste et blik på siden igenn efter de seneste kommentarer.
Jeg synes nu altså generelt at billederne ser rigtig godt ud og passer fint ind i helheden af siden.
Dog falder billedet af "hånden ud af skærmen" fuldstændigt igennem. Der er begået afskillige klassiske (amatør :-) fejl i sammenkopieringen af billedelementerne. Se at få det skiftet ud.
På diverse microstock-sites findes der tonsvis af billeder, som sender samme signal, og som man kan downloade for max et par dollar.
Med venlig hilsen
Carsten