Jeg står og skal igang med et projekt hvor jeg har brug for en hjemmeside. Jeg er ligeglad med om det er standart-layout eller special-lavet, men prisen skal være god og under alle omstændigheder under 10.000 Kr. (men jeg accepterer naturligvis det tilbud der er lavest og bedst) samt opfylde følgende krav:
Jeg skal op bygge en rating-side hvor folk skal kunne uploade deres billeder og få dem ratet af andre brugere a´ la hotpeople princippet. Der skal være mulighed for at uploade billeder i forskellige kategorier - (der skal være 4 overordnde kategorier og en rækker underkategorier).. på forsiden skal hjemmesiden automatisk vise nogle af de billeder som er uploaded (efter tilfældighedsprincip), som folk så kan klikke på og rate på en skala fra 1-7 og man skal have mulighed for at skrive en kort tekst til det uploadede billede - både vedkommende der uploader og vedkommende som rater
Folk skal have mulighed for at benytte "gæst-login" eller oprette en bruger
Google-ads skal integreres både via logo i siderne og i bunden
Der skal være mulighed for at se de sidste 10 tilføjede billeder & de 10 best ratede billeder
Jeg skal have mulighed for at slette billeder jeg ikke finder passende
Desuden skal der være en kasse som viser billeder af forskellige produkter fra webshoppen - også efter tilfældighedsprincippet.
Jeg skal desuden have mulighed for at skrive nyheder på forsiden, således at folk kan se der sker noget på siden
Jeg skal bruge en menu der hedder artikler, hvor jeg har mulighed for at anmelde forskellige ting og sager og hvor jeg kan indsætte billeder
Desuden skal jeg bruge en webshop - jeg kan li det simpelt som eks. www.luxoliving.dk (der skal naturligvis ikke kopieres, så det er blot for at indikere min stil)
Alt sammen skal kunne styre nemt og hurtigt fra et log-in på hjemmesiden...
Det er alt jeg kan komme i tanke om indtil videre :) ...
www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel
Jeg sender dig også et tilbud i morgen. Jeg skal lige have samlet folkene i morgen tidlig, og høre præcist hvad vi kan levere, til hvilken pris, og ikke mindst hvornår.
Mvh Peter
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Google-ads skal integreres både via logo i siderne og i bunden
Hvad mener du med dette? tænker du på adsense?
Home Supply:
Desuden skal jeg bruge en webshop
Er der tale om et eller to sites? Hvis det er et site vil jeg ikke anbefale dig at havde adsende, så bør du fokusere på at få dine besøgende til at købe dine varer, her er der meget mere at hente.
Der er tale om adsense ja :) .. sorry... Meningen er ikke at det skal bruges som webshop.. men en bruger-portal, måske skal enkelte produkter kunne købes via webshoppen på sigt, men jeg vil ligeså gerne have lavet shoppen med det samme...
Jamen jeg ved ikke om du vil betragte det som en eller to hjemmesider.... webshoppen skal være en integreret del af hjemmesiden - men der er jo lidt forskel på webshop og hjemmeside såååeeh ??? :) ..
www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel
Hvis du ikke har brug for webshoppen endnu og et begrænset budget, synes jeg du skal starte med at få lavet selve sitet. Vi har vores egen udviklet webshop liggende hvis du vil ha det med fra start. Vi har jo lavet cult-party.com og jeg kunne forestille mig at flere af tingene ville kunne genbruges til dit site, og derfor gøre prisen billigere for dig. Jeg vil gerne tage en snak om det med dig imorgen, hvis du sender mig dit nummer pr. mail eller privat besked.
Jeg vil dog sige med det samme at prisen ikke kommer under 10.000, men til gengæld får du programmeringsmæssigt et kvalitets site.
Det er nok svært at få udviklet noget fra bunden for kun 10.000, så det kunne være en ide at se på om man ikke kunne kombinere forskellige open source værktøjer.
Vi laver udelukkende webshops og tager 9.995 (pudsigt nok), for unikt design samt hosting og betalingsgateway hele første år. Desværre kan vi ikke hjælpe med de "custom" funktioner som du skal have udviklet ud over dette (i hvert fald ikke til den pris).