Jeg synes, at loadtiden paa den ny platform er lige i overkanten -- og jeg har krydstjekket paa forskellige forbindelser (fra forskellige udbydere).
Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt problemet er det theme, som jeg har valgt, Atahualpa, el. min hosting-leverandoer (Surftown, type: advanced). Jeg vil forsoege mig med caching, saa snart et godt plugin er klar til 2.8.1.
Er der andre, de rhar lignende problemer? Skal jeg be' Surftown om at blive overflyttet til en server med mindre trafik? Jeg mener, at jeg deler ip/server med 500-700 sites.
Jeg har haft problemer med den nye ver. af Wordpress. Både med load tider og så med at Wisysig menuen forsvandt, nogle sider kunne ikke vises. Problemer med at åbne indlæg og plugins op i administrationen.
Jeg fik siden nedgraderede til 2.7 eller sådan noget. og wupti - ingen problemer længere. Så venter lidt med at opdatere til fejlene er blevet rettet.
Prøv at nedgradere din verison og se om det ikke hjælper!!
Jeg benytter mig af powerhosting.dk til min side - det kører rigtigt godt og flotte svar tider.Og så giver de en god service. De sidder på i døgn drift. Jeg har ikke prøvet at ikke kunne få fat i dem. Skrev med supporten så sent som kl 01:00 i går nat. Så de kan klart anbefales - hvis du vil skifte.
Desværre er version 2.8.1 ikke problemet (i denne henseende i hvert fald), for loadtiderne var de samme under 2.7.1. Faktisk opgraderede jeg til først 2.8 og så 2.8.1 i et forsøg på at opnå en side, der loadede hurtigere.
Jeg har en idé om, at flaskehalsen er sql-serveren bagved. Jeg kender ikke til SurfTowns hardware-setup, men umiddelbart lyder det i overkanten at dele server med 715 andre sites.
Er der nogen, der har haft held med at blive flyttet til en server med mindre belastning?
Jeg har været hos surftown, min webmaster havde problemer med at oplod et unik wordpress, design , og selv i deres erhvervs ordning var der 330 hjemmesider på og man betaler jo 3708 kr. om året for 30 GB , så det er ikke lav pris webhotel ,
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg er med på, at kvalitet og pris hænger sammen. Men der er jo netop tale om et hobbyprojekt, og jeg er ikke nærheden af at ramme mine trafik-/datagrænser. Det tidligere setup, som bød på ren html med masser af store billeder loadede fint. Abb-typen er advanced linux.
Jeg har faktisk været ganske tilfreds med SurfTown hele tiden, og det er jo langt fra udelukket, at problemet ligger et andet sted: 1) Mangel på caching (der meldes om 40% hurtigere loadtider af nongen); 2) Et ineffektivt theme (Atahualpa).
Nå -- jeg forsøger at høre Surftown ad, om de kan gøre noget for at løse problemet i deres ende.