Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress, loadtider v. Surftown?

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kaere aminoer,

Jeg er i gang med at migrere et hobbyprojekt (www.bergholt.net) fra ren html til en WordPress (2.8.1) platform (http://bergholt.net/gastronomi).

Jeg synes, at loadtiden paa den ny platform er lige i overkanten -- og jeg har krydstjekket paa forskellige forbindelser (fra forskellige udbydere).

Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt problemet er det theme, som jeg har valgt, Atahualpa, el. min hosting-leverandoer (Surftown, type: advanced). Jeg vil forsoege mig med caching, saa snart et godt plugin er klar til 2.8.1.

Er der andre, de rhar lignende problemer? Skal jeg be' Surftown om at blive overflyttet til en server med mindre trafik? Jeg mener, at jeg deler ip/server med 500-700 sites.

Alt godt  & paa forhaand tak for hjaelpen,

Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17

Jeg har haft problemer med den nye ver. af Wordpress. Både med load tider og så med at Wisysig menuen forsvandt, nogle sider kunne ikke vises. Problemer med at åbne indlæg og plugins op i administrationen.

Jeg fik siden nedgraderede til 2.7 eller sådan noget. og wupti - ingen problemer længere. Så venter lidt med at opdatere til fejlene er blevet rettet.

Prøv at nedgradere din verison og se om det ikke hjælper!!

Jeg benytter mig af powerhosting.dk til min side - det kører rigtigt godt og flotte svar tider.Og så giver de en god service. De sidder på i døgn drift. Jeg har ikke prøvet at ikke kunne få fat i dem. Skrev  med supporten så sent som kl 01:00 i går nat. Så de kan klart anbefales - hvis du vil skifte.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:59

Hej Lars!

Tak for respons på problemerne med WP-loadtider.

Desværre er version 2.8.1 ikke problemet (i denne henseende i hvert fald), for loadtiderne var de samme under 2.7.1. Faktisk opgraderede jeg til først 2.8 og så 2.8.1 i et forsøg på at opnå en side, der loadede hurtigere.

Jeg har en idé om, at flaskehalsen er sql-serveren bagved. Jeg kender ikke til SurfTowns hardware-setup, men umiddelbart lyder det i overkanten at dele server med 715 andre sites. 

Er der nogen, der har haft held med at blive flyttet til en server med mindre belastning?

På forhånd tak for yderligere feedback!

Kasper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:14

Jeg har været hos surftown, min webmaster havde problemer med at oplod et unik wordpress, design , og selv i deres erhvervs ordning var der 330 hjemmesider på og man betaler jo  3708 kr. om året for 30 GB , så det er ikke lav pris webhotel ,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 09:15

Det du kan se er at dit IP Nummer deles med 715 Andre Sites.

Du ved reelt ikke om hardwaren har adskillige flere Shared IP's.

Og slet ikke hvormange Databaser der ligger i den bagvedliggende SQL Server. Og hvilket hardware den køres på. Eller samme.

LowBudget Webhosting, giver lowbudget løsninger.

lidt som jeg vil bruge max. 10.000,00 når jeg finder en bil på BilBasen.  Så forventer jeg heller ikke en BMW M5, 507HK, Med et voldsomt moment...

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:31

Hej Singularity!

Jeg er med på, at kvalitet og pris hænger sammen. Men der er jo netop tale om et hobbyprojekt, og jeg er ikke nærheden af at ramme mine trafik-/datagrænser. Det tidligere setup, som bød på ren html med masser af store billeder loadede fint. Abb-typen er advanced linux.

Jeg har faktisk været ganske tilfreds med SurfTown hele tiden, og det er jo langt fra udelukket, at problemet ligger et andet sted: 1) Mangel på caching (der meldes om 40% hurtigere loadtider af nongen); 2) Et ineffektivt theme (Atahualpa).

Nå -- jeg forsøger at høre Surftown ad, om de kan gøre noget for at løse problemet i deres ende.

Tak for svar til alle!

Kasper

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:03

Hej Kasper,

Har du prøvet at installere en WP 2.7 gennem 1-click toolbox'en? Så kan du nemt sammenligne hastigheden.....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

ville i det hele taget flytte væk fra surftown. en flok lallende amatører uden kompetence der ikke tænker på deres kunder.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 12:14
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Christian Senna:

ville i det hele taget flytte væk fra surftown. en flok lallende amatører uden kompetence der ikke tænker på deres kunder.

Hej Christian Senna

Det ville jeg så ikke give dig ret i, surftown er en god samt okay stabil webhost til folk da ikke ved så meget om hjemmesider.

Og de yder også en god service Yes

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:15
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Christian Senna:

Det der ville jeg skynde mig enten at dementere eller underbygge hvis jeg var dig!

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)