Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside ønskes..

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patricia

Med udgangspunkt i din nuværende hjemmeside vil jeg kunne levere en tilsvarende hjemmeside med et unikt design i et brugervenligt CMS så du selv kan holde din hjemmeside opdateret uden kendskab til programmering for omkring kr. 6.000,00.

Send mig gerne en mail på mail@gadensgaard.dk hvis det kunne have din interesse.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69

Hej igen

Jeg klarer alle opgaver - store som små - og har erfaring med professionelle designs samt en solid grafisk baggrund. Så tøv ikke med at skrive :)

Iben Louise
postmaster(slet)@(slet)ommelise.dk

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 21:37

IbenLouise:
Jeg er desuden uddannet grafiker og har et rigtig godt 'grafisk øje'.

Hvad er det for en uddannelse?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:41

@Martin: Det er Mediegrafiker-uddannelsen

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 21:44

All right Louise :)

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 21:54

Jamen, lad mig da også komme med en pris, skal vi sige det halve af overnævnte (Amino + weekendsrabat )
Storebælt har haft stor succes med weekendsrabat, så det er hermed indført hos mig Big Smile ...

3000,- dkk

Du kan skrive en mail til lassevesterskov@hotmail.com

Dbh: Lasse Vesterskov

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:18

Hejsa,

Jeg vil da også gerne byde mig til :-)

Vi kører fast pris på Wordpress CMS, som du kan læse mere om her på vores hjemmeside:
http://holmstrands.dk/?page_id=19