Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside ønskes..

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patricia

Med udgangspunkt i din nuværende hjemmeside vil jeg kunne levere en tilsvarende hjemmeside med et unikt design i et brugervenligt CMS så du selv kan holde din hjemmeside opdateret uden kendskab til programmering for omkring kr. 6.000,00.

Send mig gerne en mail på mail@gadensgaard.dk hvis det kunne have din interesse.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69

Hej igen

Jeg klarer alle opgaver - store som små - og har erfaring med professionelle designs samt en solid grafisk baggrund. Så tøv ikke med at skrive :)

Iben Louise
postmaster(slet)@(slet)ommelise.dk

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 21:37

IbenLouise:
Jeg er desuden uddannet grafiker og har et rigtig godt 'grafisk øje'.

Hvad er det for en uddannelse?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:41

@Martin: Det er Mediegrafiker-uddannelsen

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 21:44

All right Louise :)

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 21:54

Jamen, lad mig da også komme med en pris, skal vi sige det halve af overnævnte (Amino + weekendsrabat )
Storebælt har haft stor succes med weekendsrabat, så det er hermed indført hos mig Big Smile ...

3000,- dkk

Du kan skrive en mail til lassevesterskov@hotmail.com

Dbh: Lasse Vesterskov

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:18

Hejsa,

Jeg vil da også gerne byde mig til :-)

Vi kører fast pris på Wordpress CMS, som du kan læse mere om her på vores hjemmeside:
http://holmstrands.dk/?page_id=19

Prisen for sådan en installation er som det fremgår 2395 + moms, men lad mig da bare yde lidt ekstra Amino-rabat - så kan vi sige 2000 + moms.

Kontakt mig enten via hjemmesiden eller på mail peter@holmstrands.dk hvis du vil høre nærmere.

Kalenderne er mere eller mindre tomme i den kommende uge, så der er tid til opgaven.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901

Ja kom bare flere, lad os da allesammen underbyde hinande, og lade kunden sammenligne udelukkende på prisen. Netop derfor giver jeg aldrig tilbud i offentligt forum, latterligt at det nu kommer an på prisen. Jeg håber da at trådstarter kan gennemskue buddene og vælge de mest useriøse fra (nej, det billigste er ikke altid det bedste).

Fra Fredensborg
Tilmeldt 11. Jul 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:25

Bare rolig - jeg ved nogenlunde hvor lang tid det tager og er mest optaget af stilen Smile 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 12:35

@gweb

Nu kører vi temmelig faste priser, og giver altid rabat til Aminoer. Den pris jeg har tilbudt er afstemt rimeligt med det tidsforbrug jeg forventer at opgaven kræver - i dette tilfælde ca. 10 timer eller to hele dage.

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)