Gider ikke bruge mere tid på dit vrøvl, der er ingen substans i det og det er tydeligt for enhver at du bare er ude på at trolle'.
Det er vist ellers ikke, hvad jeg er mest kendt for...at ville skabe ballade!!!
Jeg finder dine konklusioner + ordvalg meget grove, Mikkel!
Til trådstarter:
Jeg beklager den udvikling i din tråd...den var på ingen måde tilsigtet fra min side!
Over and Out herfra!
Hej,
Nej det skal du skam ikke skamme dig over, jeg synes det var utroligt dejligt at høre der er andre der er villige til at arbejde, uden på forhånd at vide om det giver et salg.
Dejligt at se der er nogen der gider sparke til en debat og ikke bare tager de første par indlæg for givet, at det jo nok er sådan at tingene fungerer.
Nej det skal du skam ikke skamme dig over, jeg synes det var utroligt dejligt at høre der er andre der er villige til at arbejde, uden på forhånd at vide om det giver et salg.
Dejligt at se der er nogen der gider sparke til en debat og ikke bare tager de første par indlæg for givet, at det jo nok er sådan at tingene fungerer.
Interessant.... Vi vil ikke lave noget gratis for en kommende kunde, men vi vil gerne bruge flere timer/dage på at skrive om emnet :)
Vi tilbyder nye kunder, at vi vil besvarer deres telefoner på helt samme vis som vores andre kunder i hele 10 dage gratis, hvis de er tilfredse som de ofte er så bliver de vores nye kunder.
Så fik også lidt reklame ind :D
Men vi driver alle vores forretninger på hver vores måde og den måde er forhåbenlig den bedste for den enkelte...