Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal du have for at lave ny hjemmeside?

Side 7 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

(nå der var vist kommet 5-6 sider med svar siden - min kommentar er overflødig)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 23:00

Jonas:

Det meste ser jo rigtigt godt ud og jeg er indtil videre i tvivl om 2 af forslagene. 

Hvilke to om man må spørge Wink

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 00:25

Michael:

Jonas:

Det meste ser jo rigtigt godt ud og jeg er indtil videre i tvivl om 2 af forslagene. 

Hvilke to om man må spørge Wink

Simon og Allan's

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 08:17

Jeg vil da klart mene at simons er det flotteste i den sammenligning, Allans ligner noget man har set før.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 01:07

Hej Allesammen

Så kunne jeg ikke nære mig længere, jeg er ny her og kom på her på opfordring fra en som mange kender, han gav mig faktisk et par gode råd helt gratis da jeg efter et besøg på hans hjemmeside bad om at blive ringet op. Jeg kunne godt se jeg havde kontaktet en af de store " kanoner" i branchen men blev vild overrasket over den korte snak jeg havde. Jeg følte mig vildt  positiv og fik rigtigt lyst til at komme i gang her på Amino.

Jeg må konkludere at denne branche er benhård, der findes mange om buddet, dette gør da klar der bliver mange forskellige måde at gøre forretninger på, jeg mener bestemt ikke man kan sammenligne ting på den måde folk gør her.

Hver sin lyst, kan Jonas få nogen til at lave dette gratis er han jo på en måde ret snu?

Måske så det ikke passer ind på Amino at folk med lave bugetter ikke kan søge hjælp her ?

Jeg vil da mene der skal være plads til alle store små grønne blå Smile

Good luck Jonas

//Allan Hansen

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad sker der lige her!

Jeg ville lige læse denne tråd da jeg var overbevist om at der var masser der bød på opgaven og det var derfor den voksede.
(Måske var der en grafiker vi kunne anvende til vores viksomheder)

Men hold da op jeg blev overrasket . endnu en tråd der udvikler sig uheldigt og efterhånden ser man et mønster af debatører her på Amino som har en noget alternativ tilgang til at debatere hvilket må være tegn på vi alle er presset i krise tider,  vi har for meget fritid eller at stjernerne står forkert - hvad ved jeg...

Jeg syntes det er fint at lejenspand spørger efter et udkast inden han beslutter sig. Da jeg startede som selvstændig for mange år siden arbejdede jeg mange timer 'gratis' for at få en opgave. Det er jo en måde at komme frem på som ny og muligheden for at 'fange' en virksomhed som ellers kun vil benytte sig af de etablerede med mange referencer.  Jeg syntes da også at jeg ofte ser "jeg laver noget gratis for dig mod din reference" er på Amino og det er jo netop iværksættere der vil frem i verden og hvad med arkitekterne de deltager da i tonsvis af designkonkurrencer ofte uden at vinde. (må tilstå at jeg ikke ved om de bliver betalt alligevel).

Jeg har noteret mig de to som er kommet med et forslag, ikke fordi de har leveret et gratis udkast ,men fordi det ser godt ud og de viser deres indstilling til løsningen af en opgave.

Det ser ud til at lejenspand har fået et par meget gode forslag og så må vi andre selvfede iværksættere jo gå efter de store kontrakter
(jeg vil nu helt have de små). Håber at de får en god aftale.

Bare min ydmyge kommentar

De bedste kaffe hilsner
Søren

@Mikkel beklager hvis jeg ikke har fået sat mine flertalsendelser korrekt :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:35

Ville lige byde ind med min kommentar. 

Jeg synes faktisk at langt de fleste i denn tråd har så absolut ret i deres kommentarer, og det på trods af at der er folk fra begge lejre. 

Det er både en principtråd, og en tilbudstråd, og den fungerer jo faktisk ganske godt som begge dele. Jeg forstår så inderligt Mikkels harme og reaktion, jeg deler den til dels, men samtidigt deler jeg også Millas og Peters synspukter. 

Jeg mener det handler om marked, udbud og efterspørgsel. 

Jeg kunne ikke selv drømme om at byde ind på en opgave som denne, fordi jeg heller ikke gider spilde min tid (derimod har jeg intet imod at bruge tid på at debaterer emnet, da jeg ikke ser det som tid der er sat af til indkomstgivende opgaver). Det er jo ikke fordi han kravet om at vise et eksempel før der tages beslutning er helt forkert og hen i skoven, jeg vælger bare ikke at gøre det fordi jeg ikke synes min tid står mål med den potentielle indtægt jeg ville have, såfremt jeg ville få opgaven. Min kundegruppe og produkt er derfor ikke noget for trådstarter, men derimod ikke sagt der ikke er et potentielt marked for det han efterspørger. 

Det har vi jo set gang på gang, at der er folk der kan tilbyde at lave logo'er for under 400 kr. websider for under 500 osv. Det der afgør prisen på et produkt er jo hvad man har tænkt sig at sælge sine mandetimer til. 

Sjovt nok, tror jeg faktisk at Mikkels reaktion faktisk gjorde denne tråd så populær at der var folk der opdagede at de gerne ville byde ind på opgaven, og derved forhåbentligt leder trådstarter til et produkt han er tilfreds med. 

Der hvor filmen så ville knække for mig, var hvis trådstarter om nogle uger kom tilbage og brokkede sig over hvor dårlig en kvalitet han havde modtaget, eller andet der nogle gange følger med når man absolut prøver at få det billigste af det billigste (ved godt det er nævnt at trådstarter godt ved at kvalitet koster, og det ikke nødvændigvis er det billigste der bliver valgt - Men alt andet lige er 2200 stadigt i den markant billige ende). Det er nok først der, jeg ville reagere på hvad jeg også ser som en principsag. 

Det er ikke kun i internetbranchen man møder købmænd der vil sætte (urimelige) krav til en leverandør uden at give garanti for et salg. Det ses i stort set alle brancher, og spørgsmålet er så om man som leverandør vil løbe risikoen, eller bare ønske personen held og lykke og derefter begive sig på sin vej efter en kunde der muligvis passer bedre ind i ens portfolio :)

-Karsten

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:39

Godt skrevet Karsten Yes

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 10:43

Ja, lad os nu se resultatet og derefter vurdere om kvalitet og pris nødvendigvis også hænger sammen.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 11:02

Karsten Lund:
Jeg mener det handler om marked, udbud og efterspørgsel. 

Det kan man forholde sig til og naturligvis får man hvad man betaler for og med baggrund i ovenstående er det vel ikke et urimeligt leverandørkrav?

Vi er ved at udvikle en ny indpakning og i den forbindelse har vores leverandør leveret en god mængde prøve i en bestemt ny folie som vi har fået udviklet og som de kun har produceret  til vores prøve, men de har ikke stillet krav om betaling og vi har ej heller en kontrakt så det er helt for deres risiko.

Sådan som jeg læser det så er der tale om at lejenspand gerne vil have et udkast og en pris hvorefter han kan vælge hvilket design der skal anvendes, en anden løsning var at købe en af de mange designs der allerede findes på eks. www.templatemonster.com og evt. efterfølgende bede en grafiker tilpasse denne. Jeg har i tidligere jobs arbejdet sammen med nogen af landest største virksomheder som har bedt op til fem forskellige grafikere om at komme med et udkast til et givent design og det uden beregning for derefter kun at vælge en til opgaven.

Jeg opponerer som sådan ikke for det ene eller andet men mod tonen i tråden, jeg syntes den er hård og jeg er sikker på at vi ikke vil tale sådan til hinanden hvis vi stod overfor hinanden til en Amino fredagsbar.

Men igen nu er der to ungersvende der har budt på opgaven og så er der jo et udbud  så må vi bare håbe at alle for noget ud af det :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 7 ud af 10 (91 indlæg)