Perfekt ![]() Det var præcis det jeg søgte - at få afstemt pris med det ønskede. Og jeg er enig med dig i, at du nok sagtens vil kunne klare dig med en studerende der kan sætte noget op til dig i et flot design. Rigtig god fornøjelse med din kommende hjemmeside. |
gweb:Milla, vi kan vel også blive enige om at du ikke har forstand på den branche du har kastet dig ud i at rådgive? Du kan netop ikke sammenligne det, som du også selv siger, så lad være med at prøve.
Kvaliteten af en webdesigners arbejde kan ses ud fra hans referencer, og det burde ikke være nødvendigt at man skal udarbejde et design uden grund. Jonas kan smide en kravsspecifikation, og så kan de enkelte firmaer/personer give et tilbud herudfra. Jonas går så tilbuddene igennem og kigger på referencer. De referencer han synes falder i hans smag sammenholdt med prisen vælger han.
Sådan foregår det. Det har intet at gøre med at man ikke vil arbejde for at få en opgave. Det kræver skam også arbejde at løbe en kravsspecifikation igennem og vurdere antal mandetimer det kræver at levere sådan en løsning. Hvis man samtidig skal overveje målgruppe mv., og udtænke et design i forhold hertil ja så løber man måske også op i en del mere end 15 minutter.
Jooo...en smule har jeg da, som IT uddannet
Og jeg har skam også lavet små udkast på mit design arbejde, som nogle gange blev accepteret / andre ikke...
Jeg må så hellere indskyde, at jeg ikke arbejder med IT længere...
Du misforstår, hvad jeg siger...jeg prøver ikke på at sammenligne!
Jeg prøver kun at illustrere, hvor meget tid mange business folk bruger på at få en kunde i kartoteket...og det kan være på forskellig vis...da vi arbejder indenfor forskellige brancher...
Jeg nævner jo netop også referencerne...men er man f.eks. helt ny og ikke har nogle referencer at henvise til...er det måske en god investering i sig selv at bruge en smule tid på et lille udkast...