Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento + Webpack

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 03:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælger du via en Magento shop og bruger du Webpack til dine forsendelser?

Syntes du også at livet er for kort til at copy-paste leveringsadresser fra Magento til Webpack?

Jeg er initiativtager til udviklingen af en extension til Magento som skal exportere leveringsadresser til Webpack men mangler medsponsorer til betalingen for udviklingen af denne extension. Det kan du læse mere om her .

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:07

ThomasVJ:

Sælger du via en Magento shop og bruger du Webpack til dine forsendelser?

Syntes du også at livet er for kort til at copy-paste leveringsadresser fra Magento til Webpack?

Jeg er initiativtager til udviklingen af en extension til Magento som skal exportere leveringsadresser til Webpack men mangler medsponsorer til betalingen for udviklingen af denne extension. Det kan du læse mere om her .

Hej Thomas

Godt initiativ. Vi kunne godt være interesseret i at støtte udviklingen (alternativt har vi selv nogle kode karle ansat som evt. ville kunne hjælpe). Du kan kontakte mig på rl SNABEL.A getashop.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 21:25

Grundet manglende interesse (er alle jer med Magento shops en flok elendige gratister??? eller nyder i at spilde tid på at copy-paste adresse detaljer fra Magento til Webpack???) har jeg valgt at overdrage udviklingen af Webpack modulet til magento 100% til Powerhosting.dk. Powerhosting vil, så vidt jeg har forstået, sælge det på normale kommercielle vilkår.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:15

eller også bruger de ikke webpack...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:31

ThomasVJ:

Grundet manglende interesse (er alle jer med Magento shops en flok elendige gratister??? eller nyder i at spilde tid på at copy-paste adresse detaljer fra Magento til Webpack???) har jeg valgt at overdrage udviklingen af Webpack modulet til magento 100% til Powerhosting.dk. Powerhosting vil, så vidt jeg har forstået, sælge det på normale kommercielle vilkår.

Jeg hørte aldrig fra dig, men fint at bolden nu ligger hos Powerhosting.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 22:37

Rasmus Lindgren:

Jeg hørte aldrig fra dig, men fint at bolden nu ligger hos Powerhosting.

Hej Rasmus, Det er rigtigt - og undskyld. Du var den tredje der havde udmeldt interesse og jeg ville have kontaktet dig hvis der var kommet flere. Dig ved man jo altid hvor man kan finde :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:55

ThomasVJ:
Hej Rasmus, Det er rigtigt - og undskyld. Du var den tredje der havde udmeldt interesse og jeg ville have kontaktet dig hvis der var kommet flere. Dig ved man jo altid hvor man kan finde :-)

Big Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)