Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg i Sverige til Svenske Kr.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg er ikke presset på ordrebogen jeg har mere at lave ind jeg næsten kan nå og derfor har jeg bestilt en maskine til og jeg sætter ikke noget til ved at give det tilbud til Svenske virksomheder og efter hånden som deres krone bliver beder så tjener jeg jo også mere og skulle den falde mere så er der jo ikke noget at gøre ved det den kommer jo nok op igen.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48

Det lyder som om du har besluttet dig for hvad du vil gøre på horhånd - så forstår jeg ikke helt dit indlæg her.

Men det er bare at klø på - og få nogle dollars i kassen =) held og lykke med det svenske marked "Balon Pusher" :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:52

Alle kan presses og især i disse tider. Bare pas på med hva du oplyser især på Google venlige sider som Amino...

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:54

Tak Lars Smile

Det var også kun for at se hvad nogle dansker syntes om det, der kommer også snart et super tilbud her i Danmark, jeg vil vise at man godt kan Fordoble sin omsætning, selv om der er den der "finans krise"

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 00:03

Hej igen.

Jeg kan ikke presses, der er altså ikke finans krise inden for mit område, jeg fik min første maskine i November og lige siden er der blevet mere og mere at lave og jeg har bestilt en til nu,  jeg tror nogle gange at nogle folk bruger finans krisen som en undskyldning for at det ikke køre så godt hos dem, jeg ser den som en klar mulighed for at komme frem.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:04

Ronnie:

Hej igen.

Jeg kan ikke presses, der er altså ikke finans krise inden for mit område, jeg fik min første maskine i November og lige siden er der blevet mere og mere at lave og jeg har bestilt en til nu,  jeg tror nogle gange at nogle folk bruger finans krisen som en undskyldning for at det ikke køre så godt hos dem, jeg ser den som en klar mulighed for at komme frem.

Vi har det på samme måde med fremgangen, men især tøjbranchen er meget hårdt ramt... Men fremgangen har os været enorm og syrealistisk de sidste mange år...

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 00:10

Det er rat at høre at det også går godt hos Jer, jeg tænker nogle gange på hvad nu hvis finans krisen slutter, hvad skal jeg så gøre ? så kan jeg slet ikke følge med Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)