Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design/opsætning af Webshop

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

5047.dump3forside.tiff

jeg fik min kammerat til at lave denne her.. man må ikke bestemme noget, kun forklare hvad der SKAL være med.

kender ikke hans priser, ved kun han er super :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:26

Hej

Vi er en virksomhed som udelukkende laver design til e-handel. Hvis ikke du har fundet en leverandør, så vil vi da gerne tage en snak med dig omkring dit projekt.

Næste alle de eksempler som du kan se på vores referencer, er designs som er lavet til DanDomains webshop, og vi har lavet et utal af specielle moduler og tilpasninger til DanDomains webshops.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 17:56

Jens Adamsen:

Du bør imidlertid passe lidt på med at være alt for kreativ i dine ønsker til funktionalitet, da "overraskende" funktionalitet som eksempelvis en menu der forsvinder ikke just skaber den fornødne tryghed for kunderne i købsprocessen. Faktisk forstår jeg ikke helt, hvorfor du ønsker dig denne funktionalitet?

Nu er du jo professionel udi rådgivning omkring det her, så jeg bøjer mig naturligvis for dine råd (men det er jo sjovest, at vi er uenige ellers er her ikke megen debat). Jeg har dog over 8 års erfaring som e-købmand, så lidt har jeg samlet sammen omend kun med den ene shop. Jeg er bare ikke enig med dig i det her tilfælde (og det er Steve Krug (Don't Make Me Think) i øvrigt heller ikke).  Når folk vil "checke ud", så skal de også have lov til det. Hver gang du placerer et link på siden, placerer du en "fristelse" til at klikke væk. Og det er det sidste man ønsker som e-købmand.

Der udover er jeg da glad for at høre, at Kondomatens indkøbskurv-funktion er eftertragtet. Jeg kan afsløre, at vores CR steg efter, at vi lavede indkøbskurven "flydende", så det er ikke kun eye-candy.

Der udover synes jeg, at folk har meget travlt med at fortælle, at spørgeren må kontakte dem og ikke nær så travlt med at fortælle, om deres shop kan skræddersyes til hans ønsker. Det er jo ikke latterlige ønsker, han har, men helt reelle krav til en webshop.

Held og lykke med din nye webshop

Molvins

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 18:35

Kære Molvins.

Først og fremmest tak fordi du har læst mit indlæg og kommenteret på det. Det er dejligt med feedback.

Jeg er nødvendigvis ikke uenig i, at "Iværksætterens" ønsker er fornuftige og maksimerer afsætningen af vedkommendes produkter. Det kan sagtens være, at det er det rigtige at gøre for vedkommende ligesom det er for dig.

Jeg har imidlertid ikke de personligt tekniske kompetencer til at vurdere, hvorvidt ønskerne kan imødeses. Jeg har blot rigtig god erfaring med først ,at forstå mine kunder, deres produkter/ydelser, forventninger til den ønskede kundeoplevelse og deres marked, før jeg/vi kan rådgive om den mest optimale løsning (uanset teknologi), der maksimerer kundens afsætning af sine varer. Derfor anbefaler jeg (og andre) at kontakte mig, så vi kan rådgive bedst muligt.

Derudover har jeg hørt meget godt om Kondomaten og ønsker dig fortsat masser af succes med din forretning.

Mvh

Jens Adamsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 21:44

Hej igen Jens.

Jamen selv tak da.

Det var ikke dig, jeg hentydede til, da jeg sagde, at folk godt kunne ta' og besvare Iværksætterens spørgsmål i stedet for. Det var alle dem, som jo faktisk sidder og sælger webshops. Hvis de bruger tid på at svare ham/sælge deres produkt, så kan de da ligeså godt besvare hans spørgsmål. Jeg ville i hvert fald aldrig overveje at købe hos nogen, der ikke engang ulejliger sig med at besvare de indledende spørgsmål.

Ja - som jeg nævnte, så kan det sagtens være det rigtige at gøre. I hvor mange tilfælde vil du sige, at du har oplevet en negativ indflydelse på konverteringsraten ved at fjerne "menuen" og andre distraherende links under check-ud proceduren?

Jeg kan afsløre, at giganten indenfor e-handel, Amazon, gør netop hvad du ikke anbefaler. De er kendt for teste på ALT, så mon ikke de har fundet ud af, at det har en nogenlunde givende effekt? Nu ved jeg godt, at Iværksætteren næppe har en ny Amazon i støbeskeen, men jeg synes, du mis-guider nye e-købmænd ved at anbefale dem at vælge en anden løsning. Jeg har hørt om flere, der har gode erfaringer med det.

Fedt at du har hørt meget godt om Kondomaten. Du skal være velkomne i butikken ;o) og tak for ønsket om medvind.

Bedste hilsner

Molvins

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:09

Hej hej

Den bedste løsning er at købe en EasyFlow løsning :-)  med det nye design modul kan det opfylde dine nævnte krav. Og samtidigt kan du til enhver tid få udviklet nye funktioner, hvis du skulle få andre ideer til at optimerer din konvertering.

Vi har pt. tre webshops på det nye system:

http://www.fashionfactory.dk (100 % drag-n-drop)
http://www.harders.dk            (Skræddersyede elementer)
http://www.byflou.dk                (Skræddersyede elementer)

Hvis du kan lide hvad du ser, så kan evt. ringe til mig på 70 70 26 26 (Peter) så kan vi få en sludder om dine visioner og budget.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 22:14

Måtte lige checke dine referencer, Lundsby. Der er serverfejl på fashionfactory. Så har du også noget at få aftenen til at gå med Wink

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:56

Molvins:
Der er serverfejl på fashionfactory. Så har du også noget at få aftenen til at gå med Wink

Det var sgu' lidt flovt, men nu skulle problemet være løst.

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:52

Hej Molvins.

Jeg ved ikke helt, hvor interessant vores indbyrdes drøftelse af dette emne er interessant for de andre brugere og jeg kommenterer helst ikke på andres salgsmetoder i åbent forum.

Jeg vil kort sige, at jeg ikke har nogen erfaringer, hvor den omtalte funktionalitet har negativ effekt på kundernes tilbøjelighed til købe mere. På den anden side har jeg desværre heller ikke de store erfaringer med at arbejde med så store brands som Amazon, der automatisk tiltrækker fast købsbesluttede kunder og ikke tilfældigt forbipasserende kunder, der har efterspurgt et produkt på Google.

Skriv endelig til mig på ja@wogw.dk, hvis du gerne vil fortsætte drøftelsen

Mvh

Jens Adamsen

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:57

Fortsæt endelig offentligt, Jens. Vi kan alle lære.

Jeg må indrømme at jeg er mere end tilbøjelig til at give Molvins ret, når han siger, at vi skal forsøge at holde kundernes mulighed for at klikke væk eller blive distraheret til et minimum.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)