Hej igen Jens.
Jamen selv tak da.
Det var ikke dig, jeg hentydede til, da jeg sagde, at folk godt kunne ta' og besvare Iværksætterens spørgsmål i stedet for. Det var alle dem, som jo faktisk sidder og sælger webshops. Hvis de bruger tid på at svare ham/sælge deres produkt, så kan de da ligeså godt besvare hans spørgsmål. Jeg ville i hvert fald aldrig overveje at købe hos nogen, der ikke engang ulejliger sig med at besvare de indledende spørgsmål.
Ja - som jeg nævnte, så kan det sagtens være det rigtige at gøre. I hvor mange tilfælde vil du sige, at du har oplevet en negativ indflydelse på konverteringsraten ved at fjerne "menuen" og andre distraherende links under check-ud proceduren?
Jeg kan afsløre, at giganten indenfor e-handel, Amazon, gør netop hvad du ikke anbefaler. De er kendt for teste på ALT, så mon ikke de har fundet ud af, at det har en nogenlunde givende effekt? Nu ved jeg godt, at Iværksætteren næppe har en ny Amazon i støbeskeen, men jeg synes, du mis-guider nye e-købmænd ved at anbefale dem at vælge en anden løsning. Jeg har hørt om flere, der har gode erfaringer med det.
Fedt at du har hørt meget godt om Kondomaten. Du skal være velkomne i butikken ;o) og tak for ønsket om medvind.
Bedste hilsner
Molvins