Hej alle friske Amino'mænd og Amino'kvinder, Advarsel: langt indlæg, men havde behov for at skrive alle detaljer, sorry :-) Jeg har igennem længere tid arbejdet på at få en virksomhed op at stå som gerne skulle ende med at give et rimeligt overskud. Jeg er nu kommet så langt at jeg har valgt at omsætningen skal komme fra min kommende webshop og at salget udelukkende skal foregå online (var dog ikke rigtig i tvivl om dette). Efter lang tids søgen og med massere af nattelæseri har jeg fundet rimelig strenge krav til hvordan min webshop skal fungere, hvad jeg vil have og hvordan den skal se ud. Nu er problemet bare hvordan jeg får dette lavet bedst muligt - og det er her I/jeres hjælp kommer ind i billedet ;-) Hvis jeg vælger en standartløsning med mdd. abb. som fx. dandomain eller scannet, så synes jeg at det hele vil blive nemmere og begge løsninger virker professionelle (jeg hælder helt klart til dandomain). Men det første spørgsmål er så om de standart løsninger kan det som jeg kræver?: Mine krav, som jeg ved de opfylder, (her tænkes mest på dandomain, da det er deres løsning jeg foretrækker), er at de er søgemaskinevenlige og nemt admin-modul, samt jeg har mulighed for at tage alle de kort-typer jeg vil. osv osv osv :-) Men jeg har også nogle krav til nogle funktioner og design, hvor jeg kun tror at de designmæssige krav er mulige at få opfyldt: Design mæssigt: Hvis jeg vælger dandomain vil jeg have et 99% unikt design som ikke ligner andre dandomain webshops? (Hvis jeg har forstået det rigtig er det muligt) Funktionsmæssig: Jeg vil have mulighed for at have en speciel betalings-del, fx kunne jeg godt tænke mig at menuen med produkter forsvandt når kunden gik til kurven + jeg har nogle andre idéer. (Så vidt jeg ved er dette vidst desværre ikke muligt) Funktionsmæssig: Jeg kunne også godt tænke mig at lave en lidt mere speciel indkøbskurv, måske en der bevæger sig eller lignende - se fx. www.kondomaten.dk 's kurv :-) Jeg hælder mest til dandomain hvis de 3 ovenstående krav er mulige, hvilket jeg desværre tror ikke er (hvert fald ikke de funktionsmæssige krav.) Og hvis det ikke er muligt: HVAD ER SÅ DEN BEDSTE LØSNING? ;-) (læs: ved godt at ovenstående med stort har været debateret mange gange, men synes ikke de tråde har givet mig det jeg havde brug for at vide, mest er det bare folk der har et produkt at tilbyde som anbefaler deres eget produkt) Håber at nogle af jer kunne finde rundt i teksten :-)
|
He, jeg vil helt klart anbefale Dandomain, det er nemt at bruge og du har mangle lækre funktioner - på dansk.
Vi kan sagtens designe en dandomain webshop til dig, vi er nemlig Dandomain designpartnere.
Unik og skræddersyet efter dine behov.
Normalpris er 13.500,-
Men vi kan sagtens lave en god god amino-pris til dig :-)
Lidt eksempler:
www.dkmobiler.dk
www.lamperonline.dk
www.tøseting.dk
www.knabstrupmaskiner.dk
Du kan kontakte mig på
Tlf: 50 13 14 15
eller email: Info@123design.dk
Venlig hilsen
Kenni, 123design.dk