Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prøver igen

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

1. har 3.030 magiccard jeg vil af med, MEN MÅ IKKE

2. vil lave en hjemmeside som tjener små penge, MEN MÅ IKKE

3, vil gerne tjene penge, MEN MÅ IKKE

4, mangler ideer til en hjemmeside som jeg faktisk må lave! må jo åbenbart ikke lave en for loven!

kan i se at jeg ikke må en skid for mine forældre.!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56

john138:
1. har 3.030 magiccard jeg vil af med, MEN MÅ IKKE

Som Henrik har sagt, må du ikke sælge dem over en webshop, men du må vel godt sælge dem i Den Blå Avis?

john138:
3, vil gerne tjene penge, MEN MÅ IKKE

Har dine forældre også forbudt dig at rende med reklamer eller lokalaviser?

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 12:58

de steder der står MEN MÅ IKKE betyder at jeg ikke må for mine forældre! , og ja, de siger at det er hårdt at rende med aviser og man får dårlig løn, og atman bliver træt af det, så det må jeg HELLER ikke

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 13:00

Så må du bare plage om flere lommepenge - hvis du ikke må tjene dine egne penge selv Cool

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:01

Henrik :
Så må du bare plage om

Med de evner - bliver det dyrt for forældrene!Big Smile

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 13:02

lol!

men har tænkt på at tjene penge på nettet uden de ved det, altså bruge min paypal konto og tjene der, det kan de jo være ligeglade med, og så måske få en ven til at sende mig en chech hvis jeg betaler mine paypal penge til hans account, eller købe ind for de penge jeg harpå paypal, så kan man jo sige jeg ikke bruger mine egne penge, men kun dem jeg tjener på nettet, er det ikke lovligt?

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 13:11

john138:

de steder der står MEN MÅ IKKE betyder at jeg ikke må for mine forældre! , og ja, de siger at det er hårdt at rende med aviser og man får dårlig løn, og atman bliver træt af det, så det må jeg HELLER ikke

Hej

Så få dig et nærliggende job som Flaskedreng eller lign, eller tjek jobindex måske er da noget ledigt i dit omegn. Alle de her spørgsmål du stiller op her, kan du lige så godt stille en Ven/Onkel som ligeså godt kan svarer på det sikkert!

I stedet for at du bliver ved med Bombe Amino hele tiden, og jeg ville da lige påminde dig om at når du opretter en tråd her på Amino så hold dig til emnet, enten så opret dig dig en ny debat hvis du har andre spørgsmål.

Ligesom du vel godt kan finde ud af at oprette den rigtig tråd i den "Rigtig kategori" så kan du vel også godt det andet.

Du kan læse mere om Aminos retningslinjer på Amino FAQ : http://www.amino.dk/wikis/faq/default.aspx

Og held og lykke med dine fremtidig planer!

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 13:46

John138 - du kan ikke tjene penge online medmindre dine forældre bakker op omkring det samt står for alt det økonomiske.

Det er simpelthen ikke muligt - så forstå dog hvad det er at folk prøver at forklare dig.
Vi siger det ikke fordi vi ikke vil hjælpe - vi siger det fordi vi ved hvordan tingene hænger sammen.

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 13:48

ja, men hvorfor må jeg ikke det?

hvis jeg gerne må bruge pointsider som sender ting til mig for mine point jeg har tjent, hvorfor må jeg så ikke dette? så betaler jeg bare med paypal istedet for point!

det er sku da det samme, kan virkeligt ikke se det!

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 13:51

Du skal faktisk være over 18 år for at have en paypal konto.
Det står i deres betingelser som du accepterer ved oprettelse.

Så du kan IKKE bruge paypal

PayPal.com:

2.1 Eligibility. To be eligible for our Services, you must be at least 18 years old and a resident of one of the countries listed on the PayPal Worldwide page.

.

Jeg tror ikke du har nogen anelse om hvor stort et arbejde det er at lave en pointside - det kræver at minimum 5.000 kr at starte op, da du skal have markedsføring osv - folk de finder jo ikke din side af sig selv.

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)