Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gevinst ved E-mærket?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det kan godt være at ovenstående emne har været oppe at vende før. Men de tråde jeg kan finde går helt tilbage til 2006.

Nå, men sagen er den, at man som DanDomain shopejer i denne uge har fået tilbudt 100% rabat på ansøgningsgebyret til E-mærket. Det er jo meget fristende ....

Men jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om andre webshopejeres erfaringer med E-mærket. Er det noget der rykker? ... dvs. har I øget omsætningen (større eller flere ordrer), efter jeres shop er blevet e-mærket?

Personligt er det ikke noget, jeg tænker over, når jeg handler på nettet. Men derfor kan der jo godt være andre, der kigger efter det Wink

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 01:03

Der er en glimrende blog om effekten af e-mærket her og her .

Jeg har besluttet mig for ikke at forlænge min aftale med e-handelsfonden og i stedet frigive disse "markedsføringsmidler" til andre formål. Derudover fravælger man som e-mærket butik også muligheden for at handle med de 10% af danskerne som ikke har dankort/kreditkort ...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du gerne vil begrænses i din frihed til at drive en god forretning, så er e-mærket det rette valg :)

Jeg har endnu ikke set nogen form for valid dokumentation på at e-mærket har nogen possitiv effekt. Underligt at e-mærket ikke selv har offentliggjort den form for dokumentation, hvis den findes ... I don't know, måske HAR de undersøgt det og så valgt ikke at bruge resultatet Wink

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 01:21

Jeg har også fået tilbudet som jeg har valgt at ignorere - det er dejligt at se at de er sultne - men hvis de vil have mine penge må de skabe et værdifuldt koncept jeg ikke kan undvære.

Du skal bare søge her på amino efter e-mærket så vil du straks opdage at det er no-go - det kan vi ikke lide ! :)

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 17:45

Mange tak for feedback og links. Jeg har heldigvis ikke returneret kontrakten endnu, så jeg vil da lige tænke mig om en ekstra gang Hmm

Jeg har dog for længst droppet muligheden for at betale med bankoverførsel. Synes det var alt for besværligt, da der var flere der aldrig betalte alligevel.

Men er der slet ingen, der har positive erfaringer med E-mærket???

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 18:02

Lise Andersen:

Hej!

Det kan godt være at ovenstående emne har været oppe at vende før. Men de tråde jeg kan finde går helt tilbage til 2006.

Nå, men sagen er den, at man som DanDomain shopejer i denne uge har fået tilbudt 100% rabat på ansøgningsgebyret til E-mærket. Det er jo meget fristende ....

Men jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om andre webshopejeres erfaringer med E-mærket. Er det noget der rykker? ... dvs. har I øget omsætningen (større eller flere ordrer), efter jeres shop er blevet e-mærket?

Personligt er det ikke noget, jeg tænker over, når jeg handler på nettet. Men derfor kan der jo godt være andre, der kigger efter det Wink

Hej Lise

Mange tak fordi du bragte emnet på bane. Jeg har ganske for længst belsuttet mig for ikke at interessere med for E-mærkeordningen. Principielt er det da en god ide - men da ikke til de priser. Rent optrækkeri og for hvad?

Derfor er jeg glad for her at blive bestyrket i, at min beslutning har været rigtigt. Rent praktisk har jeg da heller ikke mærket nogen forskel. Når man behandler sine kunder ordentligt og overholder gælde lovgivning, får man den direkte tillid fra kunderne - og ikke en købe-tillid.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)