Hej Habib, Tak for tilbuddet! Mht til de ekstra DKK 4.000,- i forhold til kontraktpris på DKK 24.000,- har du ikke på "nogle" ændringer. Du har fået en del ændringer + et speciel software kodet i C++ Tilbuddet på total DKK 15.000,- er vi ikke interesseret, og som sagde til dig, skulle du løse dette problem intern og ikke offentligt, hvorfor du kan appellere til alle de flinke aminoer om at hjælpe med de sidste 10% der skal til for at færdiggøre projektet. Vi vil bistå alt vores hjælp og hvad der skal bruges til den amino-person, som er intereresseret i at hjælpe dig igennem denne projekt. De bedste hilsner Kim H My Web Creations
|
habib:
Jeg er ikke helt klar over hvorfor vi skulle teste eller se din gamle hjemmeside.
Jeg har, ved hjælp af linket, oprettet en kategori og underkategori. Derudover har jeg oprettet et par produkter i shoppen. Helt generelt fungerer upload af billeder ikke, men det er sikkert blot et rettighedssprøgsmål som kan løses en gang for alle på webserveren.
Backend delen er lavet ganske pænt og jeg ser der er taget højde for nogle ikke-trivielle ting som ville gøre det muligt at tilføje funktionalitet du ikke har brug for nu. Om det skyldes at koden er baseret på en OS shop ved jeg ikke noget om. Der er nogle irriterende usability issues, men det er blot et spørgsmål om at kende systemet. Eksempelvis vises produktet ikke før der er registreret et varelager - men måske er det sådan jer webshopejere forventer tingene. Jeg synes ikke det er sværere at anvende end VirtueMart men har ikke været ude i hjørnerne.
Jeg kunne ikke gennemskue om man kan købe uden at oprette en konto først - og få slettet sin indkøbskurv - men det lykkedes mig at foretage en bestilling.
Hvilket leder til:
Bedømmelse
Min bedømmelse er, at jeg ikke kan vurdere hvem af jer to der har ret. Jeg har nogle idéer om hvad konflikten skyldes og hvis skyld det er, men det holder jeg for mig selv, for jeg har jo reelt kun mavefornemmelser i form af jeres indbyrdes påstande at basere min holdning på. Jeg må ærligt indrømme jeg ikke har sammenlignet dine dokumenter med det leverede og jeg ved heller ikke om den shop jeg har arbejdet i er det færdige produkt.
Det der især undrer mig er, hvordan folk der selv leverer enten hjemmesider eller outsourcingydelser giver dig helt ubetinget ret og f.eks. anbefaler dig at sagsøge! Som alle ved ville en mindelig løsning mellem dig og Kim havde været at foretrække, men selvom det muligvis er for sent nu, er der taber-garanti for jer begge uanset hvem der starter med en advokat.
// Jesper