Vi er endnu ikke begyndt at lukke puljen endu. Der er en hel del prøver ude. Men jeg regner med at vi begynder at lukke puljen på fredag og se hvor mange der konkret er interesseret i at komme med. Af erfaring fra sidste pulje, så vil jeg gætte på at der derefter går 14 dage før vi kan lukke den helt og trykke kortene.
Hvis det ikke kan vente indtil da, så smid mig lige en email på jesper snabelA mediamouse. Det kan være at vi kan finde på et alternativ til dig. Det vil dog så ikke kunne blive nogle af de Finske visitkort, da vi pt. kun kører dem selv selvstændige større produktioner (for kunder der skal have mere end 12 sæt) eller i Amino-puljen.-
Men vi kører for tiden en del 300 gram visitkort (standard visitkort i den tykkere kategori) i både digitaltryk og offsettryk, og det kan da være at vi kan finde et "hul" i en produktion, hvor dine kort så kan komme med. Det er dog stadig meget afhængigt af at tykkelse, efterbehandling og farver skal passe sammen med de andre kort som produktionen er baseret på.
Det skal siges at de prøver jeg har fået tilsendt, er virkelig fede! Specielt er jeg vild med den blanke. Hvornår regner du med at den blanke lukker Jesper?
Den matte pulje er ikke lukket endnu. Jeg regner med at vi begynder at lukke den på fredag. Så hvis der er nogen gerne vil have nogle matte kort med i denne omgang, så er det NU der skal rykkes.
Tim, der er nogle prøver på vej til dig i posten .
Dimitri, jeg går meget stærkt ud fra at vi laver en ny pulje så snart den matte er lukket. Den nye pulje bliver så med blanke visitkort.
Det er lidt sjovt så forskellige holdninger der er til matte versus blanke kort. Det er faktisk meget 50/50 hvad folk ønsker af overflade. Jeg havde egentlig selv troet at det ville være ca. 1/4 som ville have matte og 3/4 som ville have blanke, men det står altså meget lige.
Hvis der er andre som gerne vil have nogle kort med i denne omgang og gerne vil se nogle prøver inden, så sig endelig til. Jeg kan fanges via emailen jesper snabelA mediamouse.dk, via en PM eller på tlf. 22 72 66 72.