Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords konto spærret?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ser man om ens Adwords konto er spærret, hvis man ved en fejl kom til at klikke på en annonce?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:10

AdWords konti lukkes ikke fordi man klikker på annoncer - det gør derimod AdSense konti, hvis det er det du tænker på? :-)

Du opgaer at den er lukket enten fordi du får en mail omkring det (hvis den når frem) eller fordi du ganske enkelt ikke længere kan logge ind på kontoen længere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:17

Det var os Adsense jeg mente, sorry. Ingen mail men kan sagtens logge ind. Dog står der "ingen data" i statestikken :S

Og alle kliks fra igår er sat til 0,00 euro...

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 12:53

Er der så nogle der ved hvad man kan gøre hvis man har fået lukket sin adwordskonto?

Har kørt nogle annoncer med links til affiliatekampagner, som de mener skulle være imod deres retningslinjer, selvom jeg ikke lige selv kan se hvilke.

De vil ikke sige hvilken retningslinje der skulle være brudt, og vil umiddelbart helelr ikke fortælle hvad jeg kan gøre for at få den åbnet igen, selvom jeg har slettet kampagnerne der har med de forskellige affiliate produkter at gøre.

Men måske spørger jeg bare ikke på den helt rigtige måde.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 13:46

@Fashion-Seller

Du har ikke fået din AdSense konto spærret. Hvis du havde ville du ikke kunne logge ind. De har højst sandsynligt bare clearet de ugyldige klik. 

@Thomas Pedersen

Det kan du ikke... Går du imod deres retningslinjer skal du have stor 'leverage' før de åbner den igen. Dette kræver højt forbrug og et godt forhold til dem, hvilket jeg formoder du ikke har, når de din konto er blevet spærret in the first case

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:09

Andreas Lolk:

@Fashion-Seller

Du har ikke fået din AdSense konto spærret. Hvis du havde ville du ikke kunne logge ind. De har højst sandsynligt bare clearet de ugyldige klik. 

Tidlig weekend? Big Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)