Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 11 ud af 12 (112 indlæg)
Fra 4000
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Christian Senna:

Gider ikke bruge tid på at have en lang diskution eller på dig i det hele taget, du er åbenlyst super paranoid, og vi er nu nået til et punkt hvor du ikke blot mener jeg lyver om mine produkter, men også om min identitet og fortid, jeg forventer at du snart beder mig sende et foto af mine kønsorganer for at dokumenterer jeg er en mand. prøv lige at træk vejret mester...

Har fulgt med i tråden fra sidelinjen, men nu bliver jeg altså nød til at kommentere det du skriver!

Bliver du ikke lidt paranoid selv, når du pludselig næver din identitet og fortid. I et svar hvor det ikke bliver nævnt noget om det?

Du har jo ingen identitet, når man googler dig? Andet end et par fornyligt kommenteret artikler rundt omkring på WWW.

Og hvis du ikke er paranoid for din identitet, hvorfor køber du så ikke alle de grupper for 1,-?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Bliver du ikke lidt paranoid selv, når du pludselig næver din identitet og fortid. I et svar hvor det ikke bliver nævnt noget om det?

"deepundercover" begynder og snakke om kopi af Id mm, derfor nævner jeg det.

Du har jo ingen identitet, når man googler dig? Andet end et par fornyligt kommenteret artikler rundt omkring på WWW.

Nej har ingen identitet på nettet, og det er med vilje.

Og hvis du ikke er paranoid for din identitet, hvorfor køber du så ikke alle de grupper for 1,-?

Grupperne er værdiløse og gider ikke bruge tid på ham/dig. Sjovt at se hvordan du 3 gange i træk er kommet online præcis samtidig med "deepundercover" er logget af. Har desuden lidt svært ved at se hvordan du kan følge med når din profil er oprettet i dag .

3 spørgsmål der allerede er givet svar på i denne tråd, så kan ikke se hvorfor der skal køres i det samme.

Jeg har ikke brug for dine grupper, og jeg ønsker ikke at købe dem da der ingen værdi har i forbindelse med reklame. Enten er de for store eller også vil det være et problem at få dem "godkendt" til markedsføring, dem der er beregnet til markedsføring har så lille en målgruppe at det er umuligt at sælge annoncer.  Som jeg skrev tidligere ønsker jeg desuden kun at lave forretning med folk jeg har det godt med.

Gider ikke bruge tid på at have en lang diskution eller på dig i det hele taget, du er åbenlyst super paranoid, og vi er nu nået til et punkt hvor du ikke blot mener jeg lyver om mine produkter, men også om min identitet og fortid, jeg forventer at du snart beder mig sende et foto af mine kønsorganer for at dokumenterer jeg er en mand. prøv lige at træk vejret mester...

Ingen tvivl om du har fået ødelagt denne tråd rigtig godt og grundigt, og at du i samme forløb har fået sat dig selv i et rigtig dårlig lys.Så skal vi ikke bare lukke den her da jeg ingen planer har om at give dig hvad du ønsker eller i det hele taget have en dialog med dig.

Til alle dem der ønsker at købe en plads så er der kun 2 tilbage og de vil ikke blive solgt i denne tråd. Denne tråd er lukket for salg.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv en uværdig tråd for Amino.

Et tilbud om reklame på facebook bliver til en tråd om personen Christian Senna, til en tråd hvor det åbenbart er legaliseret udokumenteret at kalde folk for svindlere, til en tråd hvor den ene amatørdetektiv efter den anden falder over hinandens fødder.

Hvorfor ikke bevarer fokus på produktet. Der er ingen tvivl om at Amino's folkedomstol nok skal dømme Christian hvis produktet ikke lever op til forventingerne.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 9 person

deepundercover, du er gået langt over min grænse. At beskylde andre for svindel uden at kunne dokumentere det, er hverken lovligt eller på nogen måde i orden. Enten kommer du med en undskyldning til Senna, eller også må du holde en pause fra Amino i et par uger.

Dbh Martin

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må man give dig Martin, du ved hvornår det er tid til at slå hånden i bordet.. Det er vist også godt nok,

Men Christian, nu har jeg fulgt med lige fra første indlæg, og den første aften (tirsdag/onsdag???) husker det ikke lige, men det var en lang aften,,
der var debatten interessant, gode indlæg, og en positiv tone, :) det var en af de gode debatter at følge med i, og komme med input i,, :)
Så tager man 2 dage til London, og straks er der 20 mails i ens mail fra debatten, hvor vi er ude på alle verdenshjørner, lige fra google ID, til din uddannelse og arbejdssituation, til at den kære "konkurrent" som bliver ved med at skulle svine dig til, og ikke nok med det, han tænker sig ikke om i sine indlæg, for han modsiger sig selv flere gange, men nok om det, skal ikke udtale mig om folk som måske ikke har en så høj IQ...

Det jeg vil frem til er, hvad med at du køber hans grupper, (er så træt af at se hans signatur, hvor han har indført dit navn i, og tilbudet på 1.- dkk) og så sætter den til aktion her på amino. Jeg vil gerne starte med at byde en plovmand ihvertfald Big Smile   (ville sq gerne være personen der lukker de grupper)

Hør Folkens Surprise
Amino er et netværk for iværksættere. Det er meningen vi skal hjælpe hinanden, benytte sig af hinanden, kommenterer hinandens arbejde og projekter, og komme med kontruktiv-kritik til hinanden... Sq ikke svine hinanden til... Prøv at tage jer sammen (You know who)

God lørdag Geeked
/Lasse Vesterskov

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hermed en undskyldning til manden bag profilen Christian Senna for udokumenteret at beskylde ham for at ville svindle med annoncer på Facebook senere på sommeren.


 

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

lassevesterskov:
hans grupper, (er så træt af at se hans signatur, hvor han har indført dit navn i, og tilbudet på 1.- dkk)

 

Og hurtigt ændre han sit banner, jamen det må vel betyde at han erkender at havde gået over stregen, og ved at han ikke har mere at sige i denne debat..

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

det da ikke ændret

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

aaaaiiii altså så opdater da min browser inden jeg skriver :-)

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lassevesterskov:
 

Og hurtigt ændre han sit banner, jamen det må vel betyde at han erkender at havde gået over stregen, og ved at han ikke har mere at sige i denne debat..

Tilbuddet står ved magt, såmænd bare uden navns nævnelse.
Jeg ved jeg har masser at sige, men må ikke.

Din hån er imo lavere end noget andet i tråden.


 

Side 11 ud af 12 (112 indlæg)