Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tømmer søges

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ups, der skulle ikke stå løbehjul, men lykkehjul. ;o)

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

pecoart:

Tror faktisk godt at folk forstår hvad hun mener - tænk at kommentere en stavefejl. How low can you go :o/

Jeg kunne ikke være mere uenig. Som den hjælpsomme og opmærksomme Amino bemærkede, så er 'tømmer' jo et materiale, ikke en beskæftigelse. Derfor kunne der sagtens være tale om begge dele. Så jeg er sikker på at det blev sagt for at hjælpe.

Men nej, jeg kender desværre ikke nogen tømrer. :-)

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 20:48

Måske, måske ikke, men jeg har fået klaret opgaven og fik god hjælp til det.
Flertallet forstod meningen med min tråd og var der tvivl om noget, så var det jo bare om at spørge væk.
Ang. rettelsen, ja så var det sikkert i en god mening. Men når man har et lille handicap og med jævn mellemrum bliver mindet om det og irettesat, så kan det godt gøre lidt ondt. Det fortæller også lidt om vedkommendes indsigt i hvad ordblindhed går ud på eller mangel på samme.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 21:04
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Oskar,

Efter din såkaldte auktion kan jeg ikke tage noget som helst - kommentarer eller andet - seriøst når det kommer fra dig.

Så hvad du mener rager mig faktisk - tror at vi er flere der har det på denne måde efter dit stunt!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

pecoart:

Oskar,

Efter din såkaldte auktion kan jeg ikke tage noget som helst - kommentarer eller andet - seriøst når det kommer fra dig.

Så hvad du mener rager mig faktisk - tror at vi er flere der har det på denne måde efter dit stunt!tiny_mce_markertiny_mce_markertiny_mce_marker

Det er da dig der er til grin. Jeg har ikke gjort noget ulovligt, jeg forbeholdte mig retten til IKKE at sælge. Så det er suverænt dig der er taberen her - jeg har stadig nummeret.

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 02:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

så må I vist hellere slappe af.  der er faktisk ikke noget at være uenige om. lav det til en win win situation hvis I kan.

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 08:43
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

lol du fatter åbenbart ikke ret meget Oskar. Jeg har ikke budt på dit nummer og er slet ikke interesseret. Det ville du vide hvis havde tjekket din auktionstråd. Så jeg har intet tabt, men det har mange andre = deres tid!

Du er ung og naiv - voks op.

Håber du får en god dag i skolen. Nåh nej, der er vist først skolestart i næste uge ik ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42

pecoart:

lol du fatter åbenbart ikke ret meget Oskar. Jeg har ikke budt på dit nummer og er slet ikke interesseret. Det ville du vide hvis havde tjekket din auktionstråd. Så jeg har intet tabt, men det har mange andre = deres tid!

Du er ung og naiv - voks op.

Håber du får en god dag i skolen. Nåh nej, der er vist først skolestart i næste uge ik ;o)

Ja jeg vandt - du tabte.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:52
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Oskar Herrik Nielsen:
Ja jeg vandt - du tabte.

TILLYKKE!Yes Håber at du synes prisen var det værd? At miste sin troværdighed  er en høj pris!

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Oskar Herrik Nielsen:

pecoart:

Tror faktisk godt at folk forstår hvad hun mener - tænk at kommentere en stavefejl. How low can you go :o/

Jeg kunne ikke være mere uenig. Som den hjælpsomme og opmærksomme Amino bemærkede, så er 'tømmer' jo et materiale, ikke en beskæftigelse. Derfor kunne der sagtens være tale om begge dele. Så jeg er sikker på at det blev sagt for at hjælpe.

Men nej, jeg kender desværre ikke nogen tømrer. :-)

I givet fald har man ikke læst indlæget... Jeg har aldrig hørt om et stykke tømmer der kunne montere en dør... Og efter som alle der har svaret har henvist til tømrer, må man formode at folk godt selv kan regne den ud.

Der er stave/slå fejl, eller dårlige formuleringer i stort set alle tråde, men det er i 99% af dem, er det til at regne ud hvad der menes.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)