Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tømmer søges

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

- og igen, drengen må da være fat-svag. Selv når jeg skriver at jeg IKKE har budt, og IKKE er interesseret, så synes han at han "vandt" og jeg "tabte". Det er godt nok ikke IQen der trykker lol.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

pecoart:

- og igen, drengen må da være fat-svag. Selv når jeg skriver at jeg IKKE har budt, og IKKE er interesseret, så synes han at han "vandt" og jeg "tabte". Det er godt nok ikke IQen der trykker lol.

Og uanset hvem af jer to kamphaner der har et horn i siden på anden, så foregår debatten på Amino altså i en god og omgængelig tone:

Så i to kamphaner bedes moderere jeres sprog til et væsentligt mere høfligt sprogvalg!

Det her med at kalde hinanden fatsvage og tilsvarende mindre positivt ladede fraser er ikke noget der gavner hverken jeres ry hver især, eller Amino som helhed og værested.

Det udstiller nærmere jer begge som et par "lallende tåber" der ikke kan finde ud af at færdes i et seriøst debatforum, til stor gene og irritation for os andre..

Hvis I har mere at skændes om kan jeg varmt anbefale at mødes over en kop kaffe / kakao / saftevand eller hvad i nu finder passende, og så få afstemt jeres uenigheder i virkeligheden. Folk har en tendens til at opføre sig noget pænere når de står overfor hinanden end når man kan gemme sig bag skærmen.

Det hører ihvertfald ikke til her på Amino og dette bedes i venligst respektere.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:56

GODT svar DGA. Jeg har heller ikke hørt om et stykke tømmer der kunne montere en dør. LOL. Og jeg forstod også meningen første gang .

Den bemærkningen løftede lige mit humør i dag. Alletiders.

Hvis i får brug for en bogholder, er i velkommen til at kontakte mig.

Hilsen

John

JHN Bogføring

www.jhnbogforing.dk

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 07:27

Anders,

Hvis man "skider" på folk i det virkelige liv så har det også konsekvenser! Flere følte sig til grin efter den såkaldte auktion der refereres til. De spildte deres tid og energi på noget som endte med at være ren luft. En fantasi om 100.000 kr for et nummer som er 35351010 så vidt jeg husker. Der blev endvidere sagt at nummeret kun var blevet brugt privat hvilket hurtigt blev skudt i sænk via et google search af en Amino.

Efter sin såkaldte auktion som han selv vandt :o/ citeres jeg af ham herinde (om tømmer) og fortæller at jeg er færdig med ham (hvilket mange andre også er!) - han rager mig - hvorefter han selvfølgelig spiller op.

Det kan godt være at du ser mig som en lallende tåbe men jeg reagere som jeg vile gøre i det virkelige liv. Hvis Amino og du selv er så seriøs kan jeg ikke forstå hvorfor i ikke har reageret på den useriøsitet der lå bag denne persons handlinger. Jo jeg tager Amino seriøst, måske burde I gøre det samme den anden vej!

Vh
Den lallende tåbe ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 08:21
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Uanset hvordan vedkommende har røvrendt dig, ser vi nu stadigvæk at debatten foregår i en god og ordentlig tone.

Min "skideballe" var ikke kun møntet på dig, selvom det var dit indlæg jeg besvarede.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 08:27

Anders,

Det er skægt, jeg er IKKE blevet røvrendt JEG DELTOG IKKE I AUKTIONEN (det er ca. 4 gang jeg nævner det men ......).

Ok Roger - over fra mig, denne debat er slut fra min side.

Fortsat god dag ;o)

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:55

Endnu en tråd der kører fuldstændigt af sporet... Det virker mere som en børnehave, end noget andet. Håber starteren af tråden alligevel fandt sin tømrer :)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)