- og igen, drengen må da være fat-svag. Selv når jeg skriver at jeg IKKE har budt, og IKKE er interesseret, så synes han at han "vandt" og jeg "tabte". Det er godt nok ikke IQen der trykker lol.
|
pecoart:- og igen, drengen må da være fat-svag. Selv når jeg skriver at jeg IKKE har budt, og IKKE er interesseret, så synes han at han "vandt" og jeg "tabte". Det er godt nok ikke IQen der trykker lol.
Og uanset hvem af jer to kamphaner der har et horn i siden på anden, så foregår debatten på Amino altså i en god og omgængelig tone:
Så i to kamphaner bedes moderere jeres sprog til et væsentligt mere høfligt sprogvalg!
Det her med at kalde hinanden fatsvage og tilsvarende mindre positivt ladede fraser er ikke noget der gavner hverken jeres ry hver især, eller Amino som helhed og værested.
Det udstiller nærmere jer begge som et par "lallende tåber" der ikke kan finde ud af at færdes i et seriøst debatforum, til stor gene og irritation for os andre..
Hvis I har mere at skændes om kan jeg varmt anbefale at mødes over en kop kaffe / kakao / saftevand eller hvad i nu finder passende, og så få afstemt jeres uenigheder i virkeligheden. Folk har en tendens til at opføre sig noget pænere når de står overfor hinanden end når man kan gemme sig bag skærmen.
Det hører ihvertfald ikke til her på Amino og dette bedes i venligst respektere.