Svar til SG
Måske vedkommende har blandet oplevelser og svarer ud fra det, han har i bagagen.
Er forresten endt med denne tømrer (læg mærke til stavemåden, er nu rettet) og kan på det varmeste anbefale n-byg.
Svar til Rasmus Hoeks
Tak for rettelsen. Finder det ikke så vigtigt, at jeg laver en stavefejl, for mig er budskabet vigtigst. Kan fortælle jeg er ordblind og har det med at bytte rundt på bogstaverne. Kunne godt have brugt den dobbelte tid for at finde de korrekte ord, men har ligesom besluttet mig for, at der er andet i livet end konstant at skulle slå op i ordbøger. Har ikke tal på alle de hjælpsomme sjæle jeg er stødt på gennem tiden og som regel folk der selv staver godt. Desværre er det sådan, at selv om du nu har fortalt mig, hvordan "tømrer" staves korrekt, så kan jeg ikke huske det næste gang og staver det sansynligvis på en helt 3. måde til den tid. Sådan er det at være ordblind. Træk i løbehjulet, nå den stoppede der, så er det nok sådan det staves. Forventer ikke du kan sætte dig ind i, hvordan det er, men så kan jeg fortælle at jeg er talentful på mange andre områder, hvor jeg så overhaler de fleste. Men tak for opmærksomhedden.
Svar til Pecoart
Tak for støtten, luner.
Svar til Jens Adamsen
Tak for anbefalingen. Vil gemme adressen. Det er altid godt, at kende flere.