Hvis jeg var dig ville jeg nok ikke bruge en hjemmeside som reference, som har titlen "untitled document". Derudover indeholder begge dine reference websider det samme billede, men personen har 3 forskellige navne. Forsiden på den ene har endda dummy text. Det får mig til at tro at det bare er nogle templates du har fundet og leget lidt med. Desuden ligger den ene reference side ikke på Milaway.dk (der ikke findes) som du skriver, men på din egen hjemmeside. Har "kunderne" virkelig kun 1 sætning hver at sige om dit arbejde? Og så endda den samme sætning, hvor du bare har brugt nogle få synonymer.
En anden ting jeg faldt over på din Classic ASP side var den her sætning "Vi har ikke nogen fast timepris, den svinger imellem 150-250 kroner. Kommer an på DopeWEB's interesse i opgaven." Du har lige mistet en potentiel kunde for evigt.
Inden du tilbyder dine evner inden for webdesign, og forlanger betaling for det, burde du nok have styr på din egen webside og have RIGTIGE referencer sider
Jeg siger tak for din "feedback" og har rettet nogle af de ting du snakker om.. Og det er ikke nogle templates, har aldrig rodet med templates i de år jeg har programmeret..
Men som jeg også skriver i mit indlæg "Jeg har er igang med min egen hjemmeside, lige nu har jeg lagt noget af hjemmesiden op." så der vil nok være nogle små fejl og ændringer. Men jeg forstår ikke helt hvad du mener med mine referencer, det er mig der har lavet det? Milamay.dk findes da. Når du går ind på siden bliver De redirectet til mit domæne, fordi at kunden ikke kunne få sit webhotel opgraderet til et windows webhotel.