BEMÆRK
Mit indlæg har ikke været et spørgsmål om at male fanden på væggen, men snarere til oplæg til at gøre sig tanker om ting der kan ske, men som man ikke hverken bør bryde sit hoved med til hverdag - eller gå "og få ondt i maven af".
Postede indlægget, da jeg har gjort mine egne tanker efter at have fulgt CNN i nogle dag - CNN har iøvrigt allerede mistet den største interesse for katastrofen - men jeg har gjort mig tanker - de er tænkt - og nu er jeg videre.
Der behøver ikke så store katastrofer til - men småting kan ændre vores dag så drastisk, at vi måske ikke er helt forberedt - synes bestemt ikke det er dumt lige at spørge sig selv: "Hvis nu en specifik ting sker, hvordan vil jeg så forholde mig til det" - det er ikke sikkert det hjælper hvis man så står med hovedet i postkassen - men alligevel - måske har man drøftet en "taktik" med naboen - who knows.
Selvfølgelig er Metroen et oplagt mål for terrorister - men det skal vi ikke bryde vores hoved med - ligeså lidt som jeg skal bryde mit hoved med jeg en halv km mod syd har militært overvågnings/kommunikationsanlæg - og en lille halv km mod nord har flådestationen.
Vælger en fremmed magt - eller en Al Quida bandit at "nuke" de to faciliteter, så har jeg ikke så meget at bruge hverken vand, mad eller lommelygte til; så er jeg bare long gone ;-)
Så tag indlægget som en venlig påmindelse. Vi lever jo i en fortravlet hverdag; har du eks. tænkt over hvordan du vil hoste op med penge til huset, bilen, børnenes pasning hvis du mistede dit job, din forretning eller værst: Dit gode helbred?
Ikke noget man skal bekymre sig om, men netop derfor bør man måske lige tjekke sine forsikringsforhold - blot for god ordens skyld...
Do I make myself clear eller er der fortsat grobund for opstandelse ;-)
Lasse