Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til AdWords / Analytic / Osv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Jeg har fået lavet en ny hjemmeside, som jeg også har tilmeldt hos AdWords / Analytic.

Jeg har sat den op på Analytic for 2 uger siden, men fik ingen data, da jeg ikke havde sat sporingskoden korret op. & Nu hvor den er sat op, så ser jeg ikke den samme trafik statestik for min side i hos Analytic, som jeg ser på min webudbyder's statestik program.

Så nu vil jeg gerne springe meni selvstudier over, og have lidt hjælp af en, der kender til AdWords / Analytic, og evt. andre gode programmer fra Google.

Jeg ønsker hjælp til at få min side sat op korrekt hos AdWords / Analytic, og andre relevante programmer som kan skaffe mig trafik / data for min hjemmeside.

Min hjemmeside hedder http://www.maximumclean.dk/.

Det ville være rart, hvis jeg kunne få tilsendt et par gode tilbud i min private indbakke på Amino.

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 16:35

Hej Qasem,

Jeg kan strækt anbefale dig dig, at læse nogle af de emner der ligger på amino i forvejen.

Det er ikke lige noget man skriver/forklarer på et par linjer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:43

AdWords og Analytics er to helt forskellige ting. Det ene er et statistikprogram og det andet er et annonceprogram.

I forhold til de tal du får fra Google Analytics, så vil de alle være de samme som dem du får via et andet statistikprogram. Det er der mange teknioske årsager til, men det er en noget længere snak. I første omgang må du blot acceptere, at to forskellige målemetoder ikke giver samme resultat.

Hvis ikke selv du ønsker at læse mere om hvordan de to programmer fungerer er der mange rådgivere der kan hjælpe dig med at sætte tingene op og optimere det for dig. Både mit firma og mange andre kan tilbyde dette.

Fra København
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:53

Hej igen.. Så har jeg læst, læst og bare læst om adwords, cpc, cpm, quality score, bla, bla, og bla...

Jeg har fået sat masser kampagner op på adwords, men det ser ud til at man kan blive VED med det adwords halløj :)

er der ik en, der kan sit arbejde, der har lidt tid til at kigge min adwordskampagner/konto igennem, og give mig en god pris på lidt optimering/finpudsning af mine adwords konto, så jeg kan få mest muligt ud af mine penge?

kan kontaktes på qa@maximumclean.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37

Hej Qasem

Du kan ringe til mig på 26206868.

Så skal jeg nok kigge din konto igennem og komme med en pris.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)