Hejsa jeg har nu udviklet et nyt produkt der skal hjælpe firmaer, museer, butikker, turist foreninger, attraktioner osv.. med at visualiserer deres sted/location på en ny og unik måde på nettet. Jeg har fået lavet en proff hjemmeside, udviklet det software/players der skal bruges til at vise det.. alt ialt er det hele klar. Jeg venter bare på at afslutte nogle forskellige ting inden at jeg går "live" med det... Men nu skal jeg så til at tænke salg til kunderne.. Jeg tror ud fra en masse tilbagemeldinger fra netværk osv at der er ret stort potentiale med dette projekt. Men hvordan får jeg solgt det? Jeg kan ikke ansætte en sælger. Er der sælgere der lever af at sælge produkter på provision? og hvordan er det? jeg ligger koncept mæssigt et højt niveau og vil ikke bare have en sælger der oversælger eller gør alt for at få et salg... Alle forslag og erfaringer modtages med stor interesse... SES
|
Hej
Ja, der findes sælger som lever af at sælge for virksomheder på ren provision eller på provision og et månedlig mindre beløb.
Jeg forstår godt du ikke vil have en som sælger for enhverv pris, når det er dit produkt du vil passe på. Men en rigtigt sælger gøre eller ikke det, han har jo løst et problem for en kunde med dit produkt, og kunden skulle jo gerne stå tilbage med følsen af de har gjort verdens bedste handel, hvis sælgeren formår at få kunden ti lat se og mangle værdierne i det. (hvilke han skal for det er hans job)
Jeg er selv freelancer sælger, og kan måske hjælpe dig, men det kræver jo nogen flere ting før jeg kan tage stilling til det.
du er velkommen til at sende mig en mail på jesper@smileykids.dk hvor der står en mere præci beskrivelse af dig produkt, og gerne dit mobil nr, så kan vi tage det derfra.
/jesper