Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Programmør til størere Projekt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og har fået en genial idé... Der findes ingen deciderede andre services inde for det område og jeg har fået positiv respons fra branchen og min omgangskreds.

Derfor har jeg en Designer klar og mig selv... Men mangler en kompetent programmør som kan lave siden.

Jeg er ikke selv meget inde i ASP eller PHP så ved ikke "What side to be on", men jeg skal bruge en programmør som er Komplet kompetent inden for hans område....

Da jeg ved at kodning af sådan en side kan rende op i timer, søger jeg derfor en pris for kodnings af scriptet, eller et samarbejde hvor vi aftaler en fast pris som bliver betalt procentvis af indtjening, eller andre løsninger.

Detaljer om projekter kan vi snakke om over mail eller pm:)

Så kogt ned til et par ord.. Fuld programmering af side, forskellige betalingsløsninger til programmøren, Kompetent inden for området. + må gerne bo på fyn for lettere samarbejde.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:38

Jeg bor godtnok i Kbh lige for tiden, men du må gerne sende mig lidt mere info. mmc@mc-solutions.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 22:41

Hej,

Jeg bor også lidt væk, men du må også gerne sende mig en mail til krii08@hotmail.com med mere information, så vil jeg da muligvis også være interesseret..

mvh Kristoffer

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:13

Odense her - send gerne en mail på email@redweb.dk - Så kan vi da tage en snak om ikke andet :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15

Bautik:
Men mangler en kompetent programmør som kan lave siden.

Du skal nok regne med at komme op med en hel del penge eller lave nogle innovative selskabskonstruktioner og kontrakter.

Jeg kender ingen programmoerer, som roerer en finger uden klare tilsagn om betaling.

Arbejdsloese IT-folk paa dagpenge uden udsigt til ellers at komme i arbejde forlanger rask vaek omkring KR 700 per time eller fuldtidsansaettelse.

Du kan selvfoelgelig ansaette folk i selskaber med begraenset haeftelse, hvor programmoerer via en naesten ubegraenset statsgaranti i en periode har sikkerhed for deres betaling.

Du selv vil ikke risikere noget. Skatteyderne betaler programmoererne, hvis der ikke kommer noget ud af det.

Det er selvfoelgelig dybt beklageligt, men saadan er det.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:19

Jeg er helt sikker på der findes folk derude som vil indgå et slags Partnerskab om siden. Jeg er KLAR på at risikere mine penge og det kommer jeg til uanset hvad, men likviditet er vigtig.. så hvis man kan lave aftale med en programmør med betaling løbende, hvor vedkomnet for %del af indtjeningen i et år eller whatever eller anden løsning, så er han også mere dedikeret til opgaven og føler sig en del af det.

Jeg vil hellere smide 10.000 fra starten i Markedsføring, også give programmøren 12.000 om 2 måneder end 10.000 med det samme.. Som eksempel.

Jeg har fået et par responser og jeg her ved at skrive til ronnikc, så glæder mig til svar:)

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382

Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4

Hej,

Vi holder nu også til lidt langt væk fra dig, men Skype er da opfundetSmile, vi har dygtige ASP Og PHP programmører ansat, samt meget kreative grafiske designere. Hvis du er interesseret så send en mail til mig. Lars@indosoft.dk

Med venlig hilsen

Lars
www.indosoft.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348

Ejler Ottesen:

Bautik:
Men mangler en kompetent programmør som kan lave siden.

Du skal nok regne med at komme op med en hel del penge eller lave nogle innovative selskabskonstruktioner og kontrakter.

Jeg kender ingen programmoerer, som roerer en finger uden klare tilsagn om betaling.

Arbejdsloese IT-folk paa dagpenge uden udsigt til ellers at komme i arbejde forlanger rask vaek omkring KR 700 per time eller fuldtidsansaettelse.

Du kan selvfoelgelig ansaette folk i selskaber med begraenset haeftelse, hvor programmoerer via en naesten ubegraenset statsgaranti i en periode har sikkerhed for deres betaling.

Du selv vil ikke risikere noget. Skatteyderne betaler programmoererne, hvis der ikke kommer noget ud af det.

Det er selvfoelgelig dybt beklageligt, men saadan er det.

Er du sikker på at du skriver i den rigtige tråd?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)