Dvs du gider ikke være julemand? :S |
Hejsa.
Jeg kender måske en der kunne være egnet til julemand - hvad kan der faktureres i timen for den rette? Du kan evt. sende mig en PM.
Dvs du gider ikke være julemand? :S |
Hejsa. Jeg kender måske en der kunne være egnet til julemand - hvad kan der faktureres i timen for den rette? Du kan evt. sende mig en PM. |
Ehm.. Hvis det indebærer at drikke juleøl og bage på nissepiger.. så kan vi måske godt finde ud af noget :D |
Àt gå i en dragt er sku ikke så slemt, det er faktisk sjovt.. det eneste der er surt er hvis det er sommer og mega varmt.. Ellers så er det sku meget sjovt:)
Men kan godt se at colorized har den rette indstilling det den tjans.... hmm... :P |
Man kan sige at jeg ville bidrage med en HEL speciel og unik tilgang til jobbet.. Det er jo en speciel kvalitet i sig selv og den udmærker sig selv fra resten af ansøgerne :D |
Hej igen Jørgen. Det kommer helt an på hvem det er og hvad han kan, normalt ligger det på ca. 1500 til 2000 kr + moms for 60 minutter men jeg har brugt en sidste år til 15.000 kr + moms for 45 minutter men det er ikke bare lige at være julemand de fleste er ikke 50 øre værd, og er man et prof firma der lejer folk ud så skal mine folk også være 100 % prof Skal folk hjælpe mig med at være inde i en maskot bamse så skal de lige have et kursus først, ellers er det en kedlig oplevelse for kunden og deres kunder og prisen for at være inde i en maskot bamse er ca. 800 til 1000 kr. + moms i timen. Venlig hilsen. Ronnie www.ballonbutikken.dk |
Hej Bautik. Det er lige meget om det er varmt og sommer i de maskotter jeg har er der blæser og køle vest i. Venlig hilsen. Ronnie www.ballonbutikken.dk |
Sweet ... kan man ikke købe sådan en af dig? :P
|
UHHH!! Det gav mit firma mig fandme ikke da jeg skulle gå rundt den første maj med koncern Firma maskotten.. Grrrr..... Tror jeg tabte 10kilo på de 2 timer! :P
|
Hvad kan en julemand til 15.000 kroner? Er det den ægte jule mand med flyvende rensdyr og den slags?
// Jesper |
Folkeafstemning om Patentdomstolen