Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig oplevelse med jobnet.dk

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Colorized:

dvs at jeg skal søge direkte tåbelige stillinger for at få noget jeg har betalt for.

Dvs du gider ikke være julemand? :S

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 23:32

Hejsa.

Jeg kender måske en der kunne være egnet til julemand - hvad kan der faktureres i timen for den rette? Du kan evt. sende mig en PM.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 23:35

Ehm.. Hvis det indebærer at drikke juleøl og bage på nissepiger.. så kan vi måske godt finde ud af noget :D 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:37

Àt gå i en dragt er sku ikke så slemt, det er faktisk sjovt.. det eneste der er surt er hvis det er sommer og mega varmt.. Ellers så er det sku meget sjovt:)

Men kan godt se at colorized har den rette indstilling det den tjans.... hmm... :P

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 23:39

Man kan sige at jeg ville bidrage med en HEL speciel og unik tilgang til jobbet.. Det er jo en speciel kvalitet i sig selv og den udmærker sig selv fra resten af ansøgerne :D 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:44

Hej igen Jørgen.

Det kommer helt an på hvem det er og hvad han kan, normalt ligger det på ca. 1500 til 2000 kr + moms for 60 minutter men jeg har brugt en sidste år til 15.000 kr  + moms for 45 minutter men det er ikke bare lige at være julemand de fleste er ikke 50 øre værd, og er man et prof firma der lejer folk ud så skal mine folk også være 100 % prof

Skal folk hjælpe mig med at være inde i en maskot bamse så skal de lige have et kursus først, ellers er det en kedlig oplevelse for kunden og deres kunder og prisen for at være inde i en maskot bamse er ca. 800 til 1000 kr. + moms i timen.

Venlig hilsen.

Ronnie www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:48

Hej Bautik.

Det er lige meget om det er varmt og sommer i de maskotter jeg har er der blæser og køle vest i.

Venlig hilsen.

Ronnie www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:50

Ronnie:

Det er lige meget om det er varmt og sommer i de maskotter jeg har er der blæser og køle vest i.

Sweet ... kan man ikke købe sådan en af dig? :P

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:54

UHHH!! Det gav mit firma mig fandme ikke da jeg skulle gå rundt den første maj med koncern Firma maskotten.. Grrrr..... Tror jeg tabte 10kilo på de 2 timer! :P

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:21

Ronnie:
Det kommer helt an på hvem det er og hvad han kan, normalt ligger det på ca. 1500 til 2000 kr + moms for 60 minutter men jeg har brugt en sidste år til 15.000 kr  + moms for 45 minutter men det er ikke bare lige at være julemand de fleste er ikke 50 øre værd, og er man et prof firma der lejer folk ud så skal mine folk også være 100 % prof

Hvad kan en julemand til 15.000 kroner? Er det den ægte jule mand med flyvende rensdyr og den slags?

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)